kjøpt trille til bilsete :D *bilde* Be Safe

*Frøkna*

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
 var å tittet på vogn i butikken idag. å siden jeg har kjøpt be safe barne sete så tenkte jeg å finne noe jeg lett kan sette det på. som er lett å drasse med seg i bil, på utstilling med en flokk hunder.
Å valget falt på denne. er super lett, super lett å legge sammen å ikke minst den var på tilbud til 1999 :D

så nå står den i stua med barnesete ferdig i. kjempe fornøyd med den.

Det er jo superpraktisk da! Hvor har du kjøpt den? Jeg har også lyst på en trille som passer til maxi cosi bilsete, men har ikke kommet så langt enda. Gratulerer så mye [:D]

tfk trilla går til maxi cosi å ;)

Kjøpte den på buskerud storsenter 1999 ;)

lurt[:)]

jeg og tenkte vi trengte sånn først.. men så gjør vi jo ikke d[8D] lemper barnesete i handlevogna hvis vi er på rema, elr bruker d barnesete som er. og på kjøpesenterturer så må jo vogna fram for vil jo at barnet skal ligge mest mulig[:)] men izi sleepen må være d beste setet å ha sånn vogn til tenker jeg, for d går vel an å ha d i liggestilling på den vogna?

jepp ;)  kan klikkes over til ligge stilling som ungen kan sove i.

[:D]

ORIGINAL: Christine...

Hvilke triller kan man klikke maxi coso på da? Virker jo veldig praktisk viss man skal med bil til butikken eller noe.

Quinny vogna kan man også bruke vet jeg [:)]

Kostet understellet 1999,-? Hvor mye ga du for setet? [:)]

Det var ikke dumt nei. Husker vi gikk å bar på bilsete vårt mye, og det blir tungt i lengden. Hvilken hunder har du?? Sporer litt av kan du si, men ble nyskjerrig nå. Er selv mye på utstilling ser du[;)] 

har staffordshire bull terrier ;)

www.kennelangelsteps.com

åssen hunder har du da? hehe.. ser nok meg med barnevogn å et tonn med hunder på slep fremover å. pause i juni juli men tilbake i august :P

dytt :)

tfk buggsters ;) ligger link til hvordan den ser ut med trille delen på å ;)

Da ble det vogn på meg i dag og. [:D] meeen skjønner jo ikke hvordan du har fått av alt trekket på den. Det var jo et helvete rett og slett... Så til slutt ga jeg opp og strevde med å få alt på igjen. Skal ikke være greit. hehe

Back
Topp