kjøpt trille i dag

zala85

Forelsket i forumet
I dag handla eg trille til Ane... me var ute etter ei billeg trille som me kan ha med på ferie, handleturer++ skal ellers bruke sportsvogna vår til vanlig bruk...
Det enda me at me kjøpte carena easy til 799kr.. Har hørt mykje negativ om den, men og mykje positivt.. Eg synest den virka veldig grei, til den prisen og den bruken me skal ha den til... og så stilig med hello kitty [:D]

Greit med lomme til småting

God plass under vogna

Liten sammenlagt

Hadde Carena Easy til Adrian da han var liten,ganske fornøyd med den[:)]
Eneste som var negativt med den vår,var at når jeg låste hjulene foran gikk de opp igjen fort! Men det kunne være noe feil med låsen vår,kjøpte den brukt så.....

Veldig god plass i kurven under,det er kjekt på shopping[;)]
Kjempefin i Hello Kitty da[:)][:)]

ORIGINAL: Bambling

Så tøft med Hello Kitty på! Finnes det en gutteversjon? Spiderman eller noe? [8D]
Har nesten bare hørt positivt om den jeg, vurderer å kjøpe den til sydentur. Hva sier de er negativt med den? [8|]

Har ikkje sett noen gutaversjon nei... negativt er vel at den byrjer å skrangle og knirke etter nokre dagar.. men eg kan ikkje heilt forstå det no.. virker solid.. ein anna negativ ting er at ein ikkje kan regulere handtaket noko.. litt bale for sambuaren min som er lang, for han kjem ganske tett inntilvogna når han går, lett å spenne borti... men er ikkje noko stort problem.. e vel kva ein gjer det til sjølv..

Så tøff den ble med rosa og Hello Kitty[:)]

Back
Topp