Kjøpt tester i dag!

tullmusa

Forumet er livet
Hmm.. [8|]

Vet jo ikke helt om jeg trenger dem, men fant ut at det kunne jo være greit å ha dem.. Selv om de sikkert ikke blir liggende lenge! Hehe![:D]
Tror ikke jeg er gravid da.. [:-]

Syntes det var litt morsomt å handle gravtester i dag! Jeg listet meg inn på apoteket, hentet det jeg skulle ha, og tok en liten piruett innom hygieneavdeligen.. Hihi! [;)]
Dama bare smilte til meg mens jeg var litt rød i ansiktet og la testen LANGT innpå disken, og hun "beepte" testen inn.
"Du skulle ha en dobbel ikke sant?"
"Mhm.." svarer jeg mens jeg fortvilt leiter etter pengboken i vesken selv om jeg allerede visste hvor den var.
"Må nok betale med kort.."
Betaler og får godkjent (jippi). Jeg stappet apotekposen så langt ned i veska som overhodet mulig, så kvitrer dama diskret til meg:
"Du får ha lykke til med testinga, uansett hvilket svar du vil ha!"
"ÅHH! Takk!" svarer jeg.
Det syntes jeg var skikkelig koselig av henne å si! Kanskje hun var glad for at hun snart var ferdig på jobb. Var der nemlig rett før stengetid. Lite folk da! Hehe![:D]

Klem fra tullmusa![:D]

Ps: Tickeren min er feil.. Må fikse.. NÅ!!

FIKSET![;)]

så koselig butikk dame da.....sånn koselig kommentar har aldrig jeg fått...[:D]

morsom historie,skulle tro den var skrevet om meg.[8D]hehe.

har bestandig tester hjemme i skapet, men klarer da aldri å vente til FTD[8|] så jeg tok en test i går
, en uke før IKM og joda den var som forventa negativ. Så om tante kommer på besøk skal jeg ikke ha noe test liggende på lur nei.

Hehe! Ja, kjenner at det egentlig er et mareritt å ha testene i hus.. Er sikker på at jeg bare MÅ ta en i morgen! [;)]

De hadde forresten bare quick respons.. Jeg er egentlig litt mer tilhenger av clear blue. [&:] Får se hva som skjer! Er som sagt kokrolig i magen. Bare tisser mye, men det kommer nok av de 4 kaffekoppene jeg drakk på jobb i dag![;)]

Hehe! Ja, men den funket til slutt ser jeg![;)]

Amarula, er du glad i amarulla da??[;)]

Er det noen som har noen formening om Clear Blue faktisk er bedre enn Quick Response? Eller er det bare jeg som tror den er det siden CB-testen ser mer "fancy" ut enn QR?? [&:]

Jeg tok en QR for en liten stund siden fordi mensen ikke dukka opp, og den ga veldig tydelig svar. Jeg brukte QR da jeg fant ut at jeg var gravid med Johanne også, så jeg syns den funker godt, har ingen erfaring med CB, så jeg kan ikke uttale meg om hva som er best.

Takker for svar! Ja, da er vi flere ventere som venter i spenning![;)]

Hmmm, jeg kjenner jeg begynner å bli babysyk igjen, da jeg tok den testen var det bare for å forsikre meg om at jeg ikke var gravid, men jeg ble bittelitt skuffet også kanskje 10 % [8D]

Ja, er skikkelig deilig med babyer! [:D] Sydde strutteskjørt til jenta til en venninne i dag! Det ble så søtt!![:D]

Åh, ja det kan jeg tenke meg. Det er morsomt å kle dem i masse forskjellig rart. Til en viss grad da selvfølgelig.

Jeg brukte QR da jeg var graivd, og fornøyd med den:)

Hehe, ikke bare og bare og handle slike ting nei... Som Thomas Giertsen sier; Hvorfor har leger taushetsplikt, når de på apoteket allikevel roper; "Denna dama skal ha 2 QR graviditetstester hun"[:D]
Heldigvis skjedde ikke det deg da....

Lykke til med testinga[;)]

Har aldri opplevd det jeg... De bare ser på meg og smiler!!! De har jo taushetsplikt de å vet du!

Nja.. Hmm![8|]

Tok testen dugelig tidlig da! Selvfølgelig negativ! Men det gjør meg ingenting.. Tviler sterkt på at jeg er gravid da. Får se om kjærringa dukker opp i løpet av et par dager..[;)]

Er jo litt spennende da![;)]

Får håpe det bare var for tidlig å teste!!! Ingen ting er klart før TR kommer da...

får håpe det var for tidlig testing, håper inderlig at du har en spire i magen, tullmusa[;)]

Back
Topp