puusen Forumet er livet 28 Nov 2009 #1 Kjøpte to tavler på nettet og når jeg fikk de så jeg på tavla at den var brukt i butikken. Hadde visket ut men ser det godt gjennom. Hadde jeg skulle hatt de selv hadde jeg ikke brydd meg om det,men skal gi de i gave. Hadde dere klagd?
Kjøpte to tavler på nettet og når jeg fikk de så jeg på tavla at den var brukt i butikken. Hadde visket ut men ser det godt gjennom. Hadde jeg skulle hatt de selv hadde jeg ikke brydd meg om det,men skal gi de i gave. Hadde dere klagd?
*håperpåklaff* Elsker forumet 28 Nov 2009 #2 jupp... hverrfall krevd halv pris for den som var brukt hvis dem ikke hadde flere...
puusen Forumet er livet 28 Nov 2009 #3 ORIGINAL: mhm84 jupp... hverrfall krevd halv pris for den som var brukt hvis dem ikke hadde flere... Var de to siste.. Kjempefine tavler, men kjedelig at de er brukt.
ORIGINAL: mhm84 jupp... hverrfall krevd halv pris for den som var brukt hvis dem ikke hadde flere... Var de to siste.. Kjempefine tavler, men kjedelig at de er brukt.