Kjøpt sko

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
Jeg har kjøpt sko uten å ha med ettåringen i dag. Tåa hans når ikke bort til den første streken. Er det altfor stort da eller går det greit? Må bytte igjen skoa i dag hvis jeg skal bytte og det ser dessverre ikke ut som jeg får gjort det. Er dyre sko, så kjedelig å ikke få brukt de.

Vedlegg

• 41F356A7-DC78-4BBB-98F6-714B3654D9D5.jpeg
    41F356A7-DC78-4BBB-98F6-714B3654D9D5.jpeg
    49 KB · Visninger: 61
Må legge til at han har brukt samme str i vintersko i flere måneder da, men med litt tjukkere sokker.

Det er så viktig med gode og passende sko når de er så små. Jeg ville byttet, og hatt med barnet for å prøve hvilke sko som passer best på akkurat det barnet sin fot :)

Hvor langt unna er foten da? Greit å ha litt over 1,5 cm bli det for mye så blir det vanskelig å gå med skoene også..

Hvor mye er det snakk om da?
Jeg kjøper sko med Max 1,5cm voksetillegg, noe særlig mer, blir det vanskelig for han å gå.
Mulig du må en str ned.

Hvis du ikke får byttet de, så behold de og vent en måned eller to, så har kanskje foten vokst litt? Eller kan du kanskje legge i en ekstra såle? Det funker på voksne føtter, ihvertfall :)

Hvis dere ser på bildet, så ser dere hvor tåa burde være. Tåa er noen mm fra den første streken nedenfra.

Er det snakk om millimeter ville jeg ikke byttet. Hva med å prøve skoene på ungen å se hvordan hen går?

Heldigvis kom samboer hjem tidsnok til å reise å bytte skoa:) Får bare håpe det er igjen riktig str. Vi har sammenlignet et par såler i samme str og såla i de nye skoa er faktisk lengre, så det blir litt for stort. Er ikke så lett å ha han med å prøve( ikke alene som jeg var i dag) da han er så utålmodig, urolig og sint.

Jeg har kjøpt sko uten å ha med ettåringen i dag. Tåa hans når ikke bort til den første streken. Er det altfor stort da eller går det greit? Må bytte igjen skoa i dag hvis jeg skal bytte og det ser dessverre ikke ut som jeg får gjort det. Er dyre sko, så kjedelig å ikke få brukt de.
Synd jeg ikke så dette innlegget før...

Jeg var ikke fornøyd med denne såla.. Frøkna her hadde disse i fjor, og hun klaget på at såla var for glatt og at foten bare skled inni skoen. Og de var ikke for store, de var ved den streken du viser til. Vi endte med å måtte legge i en tynn såle selv om det gjorde skoen litt trangere.

Håper dere slipper det samme som oss, skoen i seg selv er fin :)

Synd jeg ikke så dette innlegget før...

Jeg var ikke fornøyd med denne såla.. Frøkna her hadde disse i fjor, og hun klaget på at såla var for glatt og at foten bare skled inni skoen. Og de var ikke for store, de var ved den streken du viser til. Vi endte med å måtte legge i en tynn såle selv om det gjorde skoen litt trangere.

Håper dere slipper det samme som oss, skoen i seg selv er fin :)
Skoa ble bytta til en str mindre og en annen type for litt siden:) Tror kanskje det er samme merke da, så håper det ikke er for glatt såle nå da. Det merket var visst store i størrelsen fikk samboer beskjed om. Hvorfor kunne de ikke sagt det da jeg kjøpte de da når jeg stod der og lurte på hvilken str jeg skulle gå for:p

Skoa ble bytta til en str mindre og en annen type for litt siden:) Tror kanskje det er samme merke da, så håper det ikke er for glatt såle nå da. Det merket var visst store i størrelsen fikk samboer beskjed om. Hvorfor kunne de ikke sagt det da jeg kjøpte de da når jeg stod der og lurte på hvilken str jeg skulle gå for:p
Ja det er rart de ikke kan si noe om det :p

Back
Topp