kjøpt seng til...

Anette 31

Betatt av forumet
lille babyen av naboen for en bilig penge :) da er man i gang med handlinge så smått da hehe å jeg som liksom skulle vente haha [:D] , noen flere som har begynt ?

har bilstol, stellebord, seng(er hos svigermor), og noe klær, vi skal kjøpe vogn når det begynner å nærme seg,

Ingenting her. Men har snust litt rundt da[:D]

Har ikke kjøpt noen ting, venter litt + vi har en storesøster på hver side som har små og som ikke skal ha mer barn, så vi har fått beskjed at vi kan vente oss mye fra dem, min storesøster pakker og pakker etterhvert lille gutten hennes vokser ut av klær og leker, kjekt det![:D]

Vi har bilstol, vippestol, bæresele, og badekar etter snuppen.. må kjøpe vogn, seng og ekstra dynetrekk og laken og sånne ting (og evt gutteklær om det blir gutt) [:)]

Har en del fra sist gang av utstyr. Resten kjøper vi inn når det nærmer seg. Vet veldig godt hva jeg vil ha og ikke vil ha[:D]

Klær kjøper vi alt nytt, men det skal jeg kose meg med på slutten.

Jeg har vel egentlig det meste.. men kjøpte en ullbody og en ullstømpebukse i går [:D]

Har mye etter lillemor. Må selvfølgelig kjøpe endel nytt tøy, Også har jeg kjempe lyst på ny vogn (tfk). Kjøpte brukt vogn sist + at vi brukte den masse hver eneste dag, så den har blitt rimelig slitt etterhvert. 

ikke kjøpt noe ennå... annet enn en bamse[;)]

Men har fått noe klær og ammepute av søskenbarnet mitt!
Bilstol skal vi låne av søstern!

Vært å snust litt på vogn i dag... men de hadde ikke emmaljunga i den butikken jeg var i dag så fikk ikke sett på den jeg tror er drømmevogna[;)]

Har grindseng, men ska mal den hvit( Stesønnen min sin),må kjøp inn ny madrass å dyne+pute t den senga.
Har to stoooooore kassa på lofte med baby gutteklær.

Eneste æ har kjøpt e en 3pk me babysokka[8D] dæm va sååå små å søt så klart itj å gå fra dæm [8D]

Med andre et lass å kjøp fortsatt,men kjæm t å vent ei go stund t før æ bynne [:)]

Back
Topp