Kjøpt søskenvogn...:)

lillechille

Forelsket i forumet
Og vi endte opp med....helt svart

Bugaboo Donkey!

Så da ble det den:) Godt å ha det ute av verden, og må si jeg ble overbevist etter å ha prøvd EW, MB, og TFK...Synes donkeyen var best altså, og vi fikk den på 20 % salg, så da ble den billigere enn både EW og MB..(Husker ikke TFK prisen...)

Hentes i Mai, gleder meg!
Har dere kjøpt vogn, eller bestemt dere?

Ikke kjøpt, men tror det blir phil and teds hvis vi skal ha

Har ikkje kjøpt.. har ikkje peiling på ka eg vil ha...

tjukka_igjen skrev:

så bra:) Godt å ha en viss peiling. De phil and teds vognene ser ut som noen solide joggevogner... Bra å ha viss man skal løpe mye:) Er det søskenvognen dere trenger?

Skjønner deg godt, det er jo en hel jungel av barnevogner der ute...Kjempevanskelig å bestemme seg! Lykke til i leitinga på rette vognen.

Av enkle trehjulinger kan jeg anbefale EW sky ivertfall, ellers hadde vi emmaljunga edge duo..Også bra vogn, stor og stødig..Og beskytter godt mot vær og vind..Jeg brukte bagdelen lenge etter andre med feks city cross og minde vogner måtte bytte...Noe som var bra da vi fikk i aug, og hadde dermed en hel vinter foran oss med liten baby. Og masse snø der vi bodde da også:)

lillechille skrev:

tjukka_igjen skrev:

så bra:) Godt å ha en viss peiling. De phil and teds vognene ser ut som noen solide joggevogner... Bra å ha viss man skal løpe mye:) Er det søskenvognen dere trenger?

ja har en city cross fra før som jeg skal bruke ikke storebror skal være med. Kommer bare til å bruke den til og fra barnehage. klikker av søskensetet og bruker den bare med mykbag ellers.

Da har vi kjøpt lik vogn :) jeg har også kjøpt helt svart bugaboo donkey! gleder meg til å ta den i bruk når lillebror kommer :) Gratulerer med  ny vogn!

Satser alt på at det funker med søskenbrett! :) Gidder ikke å bruke penger på søskenvogn, storebror får rett og slett lære seg å stå bak vogna, ellers får han gå ved siden av, he he..
Bugaboovognene er fine, men for meg som er noen cm over 180 så det superteit ut da jeg prøvde den vogna. Så ut som jeg trillet rundt på ei dukkevogn! ;-P

Jeg betalte ca 10600 for min på babyshop, men da var det tilbud. 20% avslag... tror den koster rundt 13500 ordinær. i det dyreste laget syns jeg, men ser behovet for søskenvogn da det blir rundt 21 mnd mellom mine...så da slo jeg til, så får vi selge den når det ikke er bruk for den mere....

du, meg og mini skrev:
Jeg betalte ca 10600 for min på babyshop, men da var det tilbud. 20% avslag... tror den koster rundt 13500 ordinær. i det dyreste laget syns jeg, men ser behovet for søskenvogn da det blir rundt 21 mnd mellom mine...så da slo jeg til, så får vi selge den når det ikke er bruk for den mere....

jpp, jeg og:) 10683,- for å være helt nøyaktig. På 20 %.. Men både EW og MB kommer på over 11000 med bagen...Er jo dyrt med vogn, men synes det var så bra at denne kan brukes som enkel vogn og, så da var det greit.:)

Lisse__ skrev:
Satser alt på at det funker med søskenbrett! :) Gidder ikke å bruke penger på søskenvogn, storebror får rett og slett lære seg å stå bak vogna, ellers får han gå ved siden av, he he..
Bugaboovognene er fine, men for meg som er noen cm over 180 så det superteit ut da jeg prøvde den vogna. Så ut som jeg trillet rundt på ei dukkevogn! ;-P

Haha..Kan tenke meg du synes den ble liten da ja:) Vurderte lenge brett eller søskensete, men min sover enda mye i vognen så  vil ha en ordentlig plass til han og..

du, meg og mini skrev:
Da har vi kjøpt lik vogn :) jeg har også kjøpt helt svart bugaboo donkey! gleder meg til å ta den i bruk når lillebror kommer :) Gratulerer med  ny vogn!

Whhohooo! gratulerer til deg og! Når henter du den? Jeg sa fra at den blir hentet i Mai.. Gleder meg masse jeg og:)

Vi må klare oss med søskenbrett vi og. Lillegutt er blitt 3 år når lillesøster kommer. Dessuten bruker han knapt vogn. Ikke sover han og han er flink til å gå nå allerede. Bruker vogna når pappa må hente i bhg, max et par ganger i uka. Eller, nå kjører de akebrett da, det er mye morsommere ;) Vi bruker heller pengene på ny bil og nytt bilsete til storebror, og kanskj en bedside crib og et stellebord til badekaret. Har en simo trille også som kan brukes hvis storebror har behov for det.

Grattis :)
Vi har OTH

gratulerer med ny vogn:)

vi har kjøpt ei phils and teds søskenvogn.. har ei simo duo fra før:)

Sniker litt fra juli :) Har lyst på denne vogna selv..

Er det fortsatt salg på den? Har fulgt med, og ikke sett noen tilbud på hjemmesiden på denne vogna..men er muligens kun i butikk?

Ha vogna håndbrems? Mener å ha sjekket og at det kun er TFK av tvillingvognene som har det? Synes det er rart at ikke flere vogner har det...

De skulle bestille den inn til meg, så skulle di ringe når den kom. hun i disken sa det tok ca 6-8 uker. men regner med vi henter den litt nermere termin, ca april-mai en gang. jeg er av den typen som liker å ha ting klart i gooood tid :) hehe gleder meg!

_Bella_ skrev:

Er det fortsatt salg på den? Har fulgt med, og ikke sett noen tilbud på hjemmesiden på denne vogna..men er muligens kun i butikk?

Ha vogna håndbrems? Mener å ha sjekket og at det kun er TFK av tvillingvognene som har det? Synes det er rart at ikke flere vogner har det...

Heihei:) Snik i vei du, bare koselig:)salget gikk ut på lørdag.
Kjøpte den på babyshop.
vet den selges på nett fra danmark, bare å google den så ser du...Vognen har ikke håndbrems, såvidt jeg fikk med meg..Har aldri hatt det, og har heller aldri savnet det..
Muligens bortsett fra en gang i en nedoverbakke på glatt føre, men...

_Bella_ skrev:

Heihei:) Snik i vei du, bare koselig:)salget gikk ut på lørdag.
Kjøpte den på babyshop.
vet den selges på nett fra danmark, bare å google den så ser du...Vognen har ikke håndbrems, såvidt jeg fikk med meg..Har aldri hatt det, og har heller aldri savnet det..
Muligens bortsett fra en gang i en nedoverbakke på glatt føre, men...

Back
Topp