Kjøpt ny vogn til Alma!

almara

Forumet er livet
VIP
Hun har hatt en arvevogn siden en stund før Luna ble født, for at Luna skulle få overta den gamle. Et herk av en tung og lite manøvrerbar vogn, så nå bestemte jeg meg for at hun skulle få ny, og har bestilt denne (bare med rosa stripe istedet for grønn):
http://babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=894485&b_kid=828745

Noen som har erfaring med den? Kom på under 2500 kr inkl. frakt, det syns jeg ikke var så verst. Gleder meg skikkelig til ny vogn:)

Åå så moro! Gled deg =)
Vi har Race, den er helt lik bortsett fra at den ikke har svingbare hjul.
Liker den vogna kjempegodt, mannen elsker den fremfor 3-hjulingen vi hadde før!
God plass, tåler mye vekt og er stabil [:D]

[:)]Den vogna ser veldig fin ut[:)]

ORIGINAL: Fru H

Åå så moro! Gled deg =)
Vi har Race, den er helt lik bortsett fra at den ikke har svingbare hjul.
Liker den vogna kjempegodt, mannen elsker den fremfor 3-hjulingen vi hadde før!
God plass, tåler mye vekt og er stabil [:D]

Det var det jeg syntes å huske:) Så bra, ja, jeg gleder meg masse! Har kikket masse på vogner på nett og tror jeg begynner å få vogndilla[8|][:)]

velkommen i vogndillaklubben[:)] kjempefin vogn, grattis (til alma[:)])

ORIGINAL: Tuttelure

[:)]Den vogna ser veldig fin ut[:)]

Den kom i dag, og jeg er SÅ fornøyd. Særlig med tanke på at hun sover i vogna i bhg.. I den forrige vogna stakk føttene hennes utenfor, her har hun goood plass og til og med en liten pute til hodet:) Fin å se på og lett å manøvrere er den og...! Gøy med ny vogn, ja:)

Godt dere er fornøyde! =)
Hvor lang er hun nå?
T liker å ha bena litt bøyd når han sover, så han har egentlig plass lenge enda [:)]
Men når han strekker bena helt ut går de nesten utenfor.
Men han var 94 cm i desember, og ut fra klærne han har er jeg sikker på at han har vokst endel siden da...

Godt dere er fornøyde! =)
Hvor lang er hun nå?
T liker å ha bena litt bøyd når han sover, så han har egentlig plass lenge enda [:)]
Men når han strekker bena helt ut går de nesten utenfor.
Men han var 94 cm i desember, og ut fra klærne han har er jeg sikker på at han har vokst endel siden da...

He he, han er nok ganske mye lenger enn henne! Hun ville ikke la seg måle på toårskontrollen, var MEGET bestemt [:). Så jeg aner faktisk ikke hvor lang hun er. Men hun er nok litt lavere enn gjennomsnittet tror jeg, selvom jeg syns hun har vokst noe enormt de siste månedene..

Go'vogn hvertfall!
Og jeg digger at den låser seg i sammenslått stilling, mye lettere å få inn og ut av bil!

Go'vogn hvertfall!
Og jeg digger at den låser seg i sammenslått stilling, mye lettere å få inn og ut av bil!

Jeg har enda ikke lært å slå den sammen, men det er jo supert, ja:) Gleder meg til å bruke den!

Veldig kjekt!
Og det er utrolig god plass i handlekurven synes jeg! (den er jo ny i år, var mye mindre før)

Back
Topp