Kjøpt ny trille...

*MissMe*

Gift med forumet
Hva syns dere??[:D]
Måtte ha en "bytrille" til storesøster. Hun slutter nok å sove på dagen ganske snart, så skulle bare ha en helt enkel og billig trille. Men falt sånn for denne...[8D]
Nesten full liggestilling, handlekurv og fulgte med regntrekk.

Titta på den, men ble Mac Laren på oss [:)] Den der er stilig men ble litt for "trendy" for meg gitt [8D][:D]

Haha.. Ikke sjans at jeg bruker så mye på ei trille som maclaren altså...[8D][8D]
Har alltid kjørt "safe" med nøytrale vogner, men nå har jeg jo 2 jenter så roooosa!!![:D][8D]

Kjøpte ikke min for 300, men for 1800 bare jeg [8D] Gøy å bo i England sånn sett! [:D]

Ei venninne av meg kjøpt sin nå til 1600, fikk noe rabatt.. Like før jeg og kjøpte for å selge igjen her hjemme, tjent en kjapp tuselapp da jeg [8D]

Og sprekt da, i RÅÅÅÅSA - må få bilde av den med jenter oppi [8D][:D]

ORIGINAL: KathMor

Kjøpte ikke min for 300, men for 1800 bare jeg [8D] Gøy å bo i England sånn sett! [:D]

Ei venninne av meg kjøpt sin nå til 1600, fikk noe rabatt.. Like før jeg og kjøpte for å selge igjen her hjemme, tjent en kjapp tuselapp da jeg [8D]

Og sprekt da, i RÅÅÅÅSA - må få bilde av den med jenter oppi [8D][:D]

Ja, er en fordel å kunne handle i england...[:-]
Jeg betalte 999kr for denne, så syns ikke det var så gale[:D] kosta egentlig 2199kr.
Skal få testa den ut i ettermiddag![;)] Anna har ikke sett den enda, men tipper hun liker den!!

Back
Topp