Kjøpt ny stelleveske!

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Vi har egentlig bestilt denne fra e-bay: http://www.ebay.com/itm/Carters-Mul...id=100033&prg=9149&rk=2&rkt=4&sd=400247819353
litt søt, men det er jo noe billig greier made in china. Jeg hadde jo egentlig gitt opp stellevesker, jeg har ikke brydd meg fordi jeg synes de fleste er ganske kjedelige og jeg har liksom ikke vært så nøye på det.

Men så plutselig fikk jeg for meg at jeg bare måtte ha denne: http://www.jollyroom.no/storksak-sk...yOyM7cHJvZHVjdF9rZXk7NDg1ODY7Izsj&ttype=click selv om den er altfor dyr!

Har tenkt på det er par dager, og så bare kjøpte jeg den! Har egentlig kjempedårlig samvittighet, for jeg har jo bestemt meg for å være flink til å spare...
Men så har vi brukt veldig lite penger på babyting, det eneste vi faktisk har kjøpt nytt er tripp trapp stol, ellers så er alt arv, gaver eller kjøpt brukt.

Sambo kommer til å si jeg er gal i hodet som bruker så mye penger på en stelleveske, men den er jo så fin! Jeg elsker skinn og den kan brukes som vanlig veske også:)

Mammagave til meg selv!

Kjempefin! Fullt fortjent etter nærmere ni måneder tenker jeg ;) Deilig å kunne unne seg noe fint selv også! Og som du sier kan den fint brukes som vanlig veske :)

Den ønsker jeg meg også... Men sambo mener vi ikke trenger... Men JEG trenger

Den ønsker jeg meg også... Men sambo mener vi ikke trenger... Men JEG trenger
Hehe, ikke sant:) Denne betaler jeg for selv da, så han kan ikke si noe på det. Vi har bare delvis felles økonomi, én konto for fellesutgifter og én for privatutgifter.

Har kjøpt dyyyr stelleveske i skinn jeg også, skjønner deg godt jeg :) Kos deg med den!

Denne vurderte jeg også, men synes den er så himla tung!
Eller jeg vurderte den og Caroline, men er fornøyd med den jeg ente opp med (kjøpte heller Gucci veske til meg selv :P )

Denne vurderte jeg også, men synes den er så himla tung!
Eller jeg vurderte den og Caroline, men er fornøyd med den jeg ente opp med (kjøpte heller Gucci veske til meg selv :p )
ja, ifølge hjemmesiden til storksak veier den 1,5 kg! Var overrasket over hvor tung den var! Nå har jeg ikke fått den ennå da, så det blir spennende å se om jeg blir fornøyd:)

ja, ifølge hjemmesiden til storksak veier den 1,5 kg! Var overrasket over hvor tung den var! Nå har jeg ikke fått den ennå da, så det blir spennende å se om jeg blir fornøyd:)

Hjelp! 1.5kg uten innhold det er jo helt ekstremt.

Begge veskene kom idag! Jeg er kjempefornøyd, men det blir så klart spennende og se hvordan det blir å bruke de rent praktisk. Er fornøyd med to jeg, da har jeg en til pent og en til hverdags. Pluss at storksak-vesken kommer jeg til å bruke som vanlig veske også. Den fra e-bay kan jo brukes senere til f.eks. skiftetøy i barnehagen eller til å sende med ting når frøkna skal passes på av mamma:)

Vedlegg

• 1392652377040.jpg
    1392652377040.jpg
    54,5 KB · Visninger: 41
Veldig fin men jeg hadde aldri brukt så mye på en stelleveske :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, nei det skjønner jeg. Men vi har nok alle vårt vi sløser på. Jeg har vært så gjerrig på alt annet av babyutstyr, så jeg koser meg med veska mi:)

Back
Topp