schnuppaluppa
Gift med forumet
Fiiin?

Skal hente den til torsdagen. [:D][:D][:D]

Skal hente den til torsdagen. [:D][:D][:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Lene1986
WOw!! Gratulerer!!! [:D][:D]
Kan tenke meg det er deilig ja!! Vi skal også prøve bil i morgen men det er bare på løye. Mange år til vi har råd til ny bil [8D] SÅ her må vi heller trø til med mindre sete på Magnus [8D][:D]
ORIGINAL: schnuppaluppaBare for gøy vi skal gjøre det [8D][:D]
Kan tenke meg det er deilig ja!! Vi skal også prøve bil i morgen men det er bare på løye. Mange år til vi har råd til ny bil [8D] SÅ her må vi heller trø til med mindre sete på Magnus [8D][:D]
Det er ikke helt ny bil, ny for oss. [;)] Det er noe vi aldri kommer til og gjøre, taper jo så mye penger på det. Så den her er tre år gammel. [:)]
Løye er som og lease? I såfall så er jo det superkjekt!
ORIGINAL: schnuppaluppaBare for gøy vi skal gjøre det [8D][:D]
Det er ikke helt ny bil, ny for oss. [;)] Det er noe vi aldri kommer til og gjøre, taper jo så mye penger på det. Så den her er tre år gammel. [:)]
Løye er som og lease? I såfall så er jo det superkjekt!
Vi kjøpte ny bil sist å kommer til å gjøre det neste gang og.
ORIGINAL: *MissMe*
Ååååååå....[:o][:o][:o]
*Misunnelig*[&o][&o][&o]
[8D][8D] Råflott bil!!! Ønsker meg!!! Hvor mye gr dere for denne da??
Løye betyr moro på Haugesund-dialekt..[;)]
ORIGINAL: schnuppaluppa
*Misunnelig*[&o][&o][&o]
Hihi...fikk den for 380tusen...uff..mye penger, men,men....Er med navigasjon, skinn, ryggekamera og mye snacks. [:)]
*Misunnelig*[&o][&o][&o]
Hihi...fikk den for 380tusen...uff..mye penger, men,men....Er med navigasjon, skinn, ryggekamera og mye snacks. [:)]
Eh.. Ja.. Det var mye penger for en bil......[&o] Hytta vår betalte vi halvparten for...[8D][8D]
Vi vil ikke ha dyrt billån, så vi ser på bil i prisklassen 200.000-250.000kr nå. Da slipper vi låne noe...[&:] Syns det er mye jeg...[8D][8D]
*Misunnelig*[&o][&o][&o]
Eh.. Ja.. Det var mye penger for en bil......[&o] Hytta vår betalte vi halvparten for...[8D][8D]
Vi vil ikke ha dyrt billån, så vi ser på bil i prisklassen 200.000-250.000kr nå. Da slipper vi låne noe...[&:] Syns det er mye jeg...[8D][8D]
Er mye penger ja..men så lenge man kan kose seg ved siden av lånene så gjør det ikke no. [:)] Har hatt dyrere biler....sånn er det når man liker bil...[8|][:)]
ORIGINAL: TauZa
outlander? 5 eller 7 seter?
flott bil!