Kjøpt Newborn Set i dag!!

Fire-må-det-være!

Glad i forumet
Sååå smart ;) Dene typen stol har vi "savna" med de andre, blir liksom ikke det samme å sette seg ned rundt bordet og plassere babyen på gulvet eller på bordet i vippesto, hehe.. Mine små har hatt for vane å være våkne akkurat under mpltidene våre - helt merkelig.. Så nå har vi også endelig kjøpt noe til den nye babyen - ellers har vi jo alt vi trenger fra før..

Den ser helt genial ut:).

det er det nye babysetet til å feste på tripp trapp ikke sant? jeg lurer veldig på om det passer på de eldre typene tripp trapp, eller kun på de nyeste, vet noen noe om det? har veldig lyst på et, men kjipt om man da må ha ny tripp trapp i tillegg :/
syns det er litt utspekulert at de absolutt skulle endre litt på stolene slik at alt av ekstrautstyr kun passer de nye..hmmmrrrff 

Det står på nettsiden at de passer alle tripp trapp fra 2003. Så spørs hvor gammel stolen er da. Kjedelig om den er gamlere ja :/

Har egentlig tenkt at vi ikke trengte det, men hørtes jo ganske fornuftig ut. Det med å våkne til måltidene slår jo aldri feil. Grei ting å ønske seg kanskje. Har jo så mye denne gangen.

Det som er - de nyeste stolene har noe smalere "fjøler" bak ryggen, er ikke mye, men nok til at denne newborn-stolen ikke klikkes helt fast, men den blir hengede på altså! Vi har en fra før 2003 og en fra 2007, hadde ikke lagt merke til at de var litt forskjellige heller jeg.. Men jeg kjøpte dette setet brukt da, sparte noen hundrelapper der;) Var meeeeget pent brukt da, ikke en flekk!

Back
Topp