Kjøpt meg...

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
...min første mammatopp..
Klarte ikke å la vær, for jeg er så ekstremt var på at folk skal ta på meg.

Love it!

Vedlegg

• 278164901D1.jpg
    278164901D1.jpg
    27,5 KB · Visninger: 115
Ååå sånn kunne jeg også tenkt meg :) Bare de nærmeste med tillatelse som slipper til her.. Alle andre glefser jeg til..
:violent001

Prøvde å bestille nå men de hadde ikke min størrelse på lager.. De som var der er dessverre alt for store for meg :(

Hehe, morsom topp da :)
Jeg har ikke blitt plaget så mye med tafsing at det har kjentes plagsomt ut.
De få som føler de kan tafse på meg blir aldri pågående liksom :)

En slik skulle jeg gjerne hatt i forrige svangerskap. Hadde noen ubehagelige opplevelser med vilt fremmede mennesker samt min svigermor som oppførte seg som om hun eide kulen på magen min :P
Håper det ikke blir så ille denne gangen :)

Så utrolig morsom :) :) Virkelig ett viktig budskap til omverden :p

Haha, fantastisk! Sånn skulle alle hatt seg ;)

Prøvde å bestille nå men de hadde ikke min størrelse på lager.. De som var der er dessverre alt for store for meg :(
Nei, de hadde ikke min str heller. En str 12 er jo 40, jeg er vanligvis 36/38, så jeg tok sjansen på at det går seg til. hehe.

DEN skulle jeg også hatt!! Irriterende med bekjente og fremmede som tar på magen altså!!! (Ikke skjedd ennå altså, men de to andre svskapene :P) merkelig fenomen at med en gang det er kulemage føler folk seg fri til å ta på/kommentere uten å ta hensyn til at den henger fast i min kropp!

Vet ikke hva din str er, men jeg er som sagt str 36/38 kommer an på toppene, og jeg bestilte i 40 (size12), og jeg kunne ikke hatt mindre størrelse. Fikk den i posten idag...

Back
Topp