Kjøpt meg vogn:):)

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Kjøpt meg vogn i dag,usett til og med.. En tfk 2010 mod med bag og sportsdel for 3500 svart.
Den er uten en skramme,solblekning eller rust eller rifter. Gleder meg kjempe masse
Greit og kunne gjøre kupp på finn

Gratulerer!
Vi kjøpte også en brukt vogn på søndag, kjøpte den i Sverige når jeg hilste på mine foreldrer... Det er bittelitt tidlig, men det var så bra pris at jeg klarte ikke å dy meg :-) Det ble en Emmaljunga duo edge i brun farge og med rutete innslag (med litt oransje i) - syntes den var litt "fresh" jeg :)

Gratulerer med vogn kjøpet :-)

Mrs White skrev:
Gratulerer!
Vi kjøpte også en brukt vogn på søndag, kjøpte den i Sverige når jeg hilste på mine foreldrer... Det er bittelitt tidlig, men det var så bra pris at jeg klarte ikke å dy meg :-) Det ble en Emmaljunga duo edge i brun farge og med rutete innslag (med litt oransje i) - syntes den var litt "fresh" jeg :)

Klarte heller ikkje å la vær,ikkje ofte du kommer over slik gode tilbud.
Og da må man jo bare slå til:):)

Gratulere med vognkjøp :-)

Jeg har også akkurat kjøpt, hihi. Litt tidlig ja, men de hadde en av fjorårets modell i butikken, som er en del billigere enn den nye. Var redde den skulle bli solgt, så da slo jeg til ;) Eller mamma da, haha :-)

Det ble svart 2010 Easywalker Duo. Elsker den vogna! :-) Veldig praktisk, for de oppbevarer den på lageret frem til jeg trenger den

Hvir i Sverige og hvor mye kostet den?

Jeg har også kjøpt! Kjøpte en Emmaljunga City Cross - måtte kjøpe delene i tre ulike butikker for å få alt i fargen vi ønsket ;) Se tråden "Emmaljunga city cross " for mer info og tips/erfaringer :)

Gleder meg til å testtrille! Men skal vente noen måneder med å hente selve vogna, så slipper vi å ha den stående her. Vel, får se hvor lenge jeg klarer å vente... :D:D:D

Gleder meg så til å få vogna:):) Den kommer nå i helga eller rett over helga:):) Wihiiii

Grattis :-)

Back
Topp