Kjøpt mange Greier....

Dorothy_1

Gift med forumet
I dag var svigermoren min og handlet til oss....
Hun dro sammen med samboeren min for og kjøpe seng til babyen.... Og det endte med at hun visst hadde brukt ca 3500 Kroner....
Di kjøpte seng, Madrass, Overmadrass, Babydyne og Babypute..... Og sånn beskyttelse til sengen...
Også mange forskjellige trekk og sånn....
Også har samboeren min fått laget 4 hyller til barnerommet, Som er malt og kommet på plass I dag..... Det ble såh koselig med bamser, En bamselampe og en bok for babyen I di.... Har enda mye plass der altså....
Det begynner og bli bra der nå..... [:D]

Så kjekkt da[:D] Må være en hærlig følelse at tingene kommer på plass. Jeg er så distre`for tia at jeg har ikke gjordt annet enn å vaske babyklær. Ikke kul om jeg kommer på alle tingene som mangler. Ser ikke bort ifra at jeg kommer på alt jeg mangler når fødselen er i gang...

ORIGINAL: jomfruen-82

Så kjekkt da[:D] Må være en hærlig følelse at tingene kommer på plass. Jeg er så distre`for tia at jeg har ikke gjordt annet enn å vaske babyklær. Ikke kul om jeg kommer på alle tingene som mangler. Ser ikke bort ifra at jeg kommer på alt jeg mangler når fødselen er i gang...

Okey, HeHe....
Men samboeren min skrudde opp barne senga på barnerommet, Og den er for STOR til og få ut Igjen.....
Og vi skal joh ha den på vårt rom den første tiden.... Og han strevde ganske mye med og få den opp.....
Såh den må nok taes fra hverandre og settes sammen på nytt.....
Mamma skal kjøpe en voksipose, Kommer da akkurat nå på at Jeg kun mangler en elektrisk Brystpumpe, Flasker og Smokker og sånn.... [:D]

Hihihi...nå får han god trening i å skru iallefall[:D]Nå kom jeg på at jeg og mangler brystpumpe. Hvilket merke skal du kjøpe? Jeg hadde Avent sin manuelle før,likte ikke den.[:'(] Og så har jeg hatt ei eletrisk som begynner på M...*glemt ut*...mandela eller noe i den dur.???Var kjempe fornøyd med den,skal kjøpe den igjen. Men har du noen tips til manuelle? Kjekkt å ha med seg hvis en skal noe.De eletriske bråker for mye til å brukes utenfor hjemmet synest jeg.

Okey...
Nope vet Ikkje....
Ei vennine av meg anbefalte di som di selger på Helse Service her.. Men husker Ikkje navnet på di....
Jeg hadde egentlig tenkt og kjøpe en Avent Elektrisk, Men di var visst sluttet og lage Di...

Back
Topp