Kjøpt mammaklær :)

Åsa80

Betatt av forumet
I dag er jo halvveis, og har vært på H&M og kjøpt mammaklær :) weeee det var gøy. Jeg kjøpte 4 topper og en capri bukse :) reiser jo til Italia neste uke, og trengte sommerklær som passet magestørrelsen jeg har kommet opp i ;) magen har begynt åvokse så enormt mye de to siste ukene !!! Plutselig kan alle se at jeg er mega gravid!

er gøy og kjøpe mammaklær. Selv begynte jeg og kjøpe mammaklær for mange uker siden, og de er jo så behagelige og ha på seg

oi, har du klart å gå med vanlige klær helt til nå?? Creds :D 

Jeg hadde ikke mage i uke 11, i uke 12 derimot så det ut som om jeg brått hadde hoppe en mnd fremover, så da ble det litt shopping av mammabukser... Mamma tights har jeg fra sist :) 

Gratulerer med nye klær:). Selv begynte jeg med mammaklær allerede i uke 8, men siden dette er tredjemann så viste magen godt i begynnelsen og det var ubehagelig med vanlige bukser.

Jeg har kjøpt ei mammabukse før, og så har jeg brukt tights og vide bukser, og kjoler ;) hahaha nei jeg hadde n ikke kommet i mine vanlige jeans nei. De er mange uker siden ;)

Mammaklær <3 Så utrolig mye mer behageliggere å ha på seg! Jeg går i kjoler om dagen jeg.. Ikke mammakjoler da.. Har kjøpt min første mammakjole. Den er råååålekker, men mest til pynt :) 

Kos deg med klærne! de er gull verdt <3

Har ikke kjøpt noe enda bortsett fra strømpebukser, men har endel kjoler og topper fra før med god rom for mage...

så kjekt :D jeg har kjøpt 2 bukser.. kommer nok ikke til å kjøpe mer.. hadde litt etter første mann :) så er vi og noen søskenbarn som sender mammaklær på rundgang så har 6-7 bæreposer med mammaklær ;) det får holde ;)

Dongribuksene mine begynner å bli litt trange nå, så må vel bare handle litt manmabukser jeg også.. Har noen fra sist men de er litt store enda . Men skal til london om 1 1/2 uke så finner vel litt der :)

Back
Topp