kjøpt mammabukse idag..

Finnsikkemer

Forumet er livet
og det var nydelig!! har vært så øm i magen frem til nå + at magen står som ei kule alt.. alle buksene mine er ubehaglige eller for trange :P gleder meg til å slippe å gå å ha vondt i magen hele dagen på jobben!! :) fler som går i mammabukse?

Bruker slike pieces-bukser som er høye i livet nå og stretchy, men det ligger 2 nye bukser på postkontoret og venter på meg. Rakk ikke hente dem før det stengte lørdag. Bestilt på hm.

bruker endel tigths jeg og, men arbeidsskjortene vi har på jobben nå er litt korte så må gå i bukse :) skal bli deilig med nye som ikke strammer og klemmer så jævlig! :D

får ikke på meg buksene jeg heller.. så her er det joggebukser og physj så lenge jeg er hjemme, men det blir innkjøping nå snart vet jeg.
føler for å gå i klær som kan passe rundt magen og brystene uten at det ser ut som en hval som er innpakka i klærne :P hehe

Håper det er leeenge til jeg må gå over på mammaklær. Jeg er rimelig stor i utgangspunktet, så tør ikke tenke på hvordan jeg blir etterhvert :geek

Back
Topp