kjøpt julegave til mannen

Febbis

Gift med forumet
Den vanskeligste julegaven er i boks[:D][:D][:D]
Hovedgaven til samboern.
Har bestilt billetter til Top Gear showet i oslo i mars, tror han blir kjempeglad for det, håper hvertfall det[:D]
Tenkte jeg skulle lage en rebus som jeg kan legge i små pakker, eller legge hint sammen med andre gaver. Sånn at han kan gjette seg fram til det. Noen kreative sjeler her som vil hjelpe meg litt???

Så moro![:D] Det skal Jon på og, men han ble bedt med av bestekompisen.[:)]

Hmm...hva med å lage små kort med bilder av bildeler, noe som "sier" Oslo, noe som minner om tv-programmer generelt eller Top Gear?[:)]
Hehe..er ikke så kreativ av meg.. Syns sånt er vanskelig.[8D]

Så artig da, det blir han nok glad for ;D

Er dessverre ikke på den kreative siden i kveld :/

så gøy. D har eg og bestilt te maen te jul. Her bler d flybiletter å hotell og. Har sagt te han at han trenge ikkje
å tenka på å gave te meg for eg har fiksa te oss begge. Bler første turen vår aleina siden 06 så d ska bli herligt [:)]
eg glede meg jaffal[:)]

Samme har jeg fikset også, men han har fått vite om det da.. Jeg spanderer han på guttetur sammen med 2 kompiser, samme gjorde jeg når Jeff Dunham var i Oslo [:)]
Han betaler flyturen selv, men gullbillett og hotell blir betalt av meg.

Edit: Du kan jo bruke the Stig som en av ledetrådene.... Det må jo da være en av de siste ledetrådene da..

ORIGINAL: IreneL

Samme har jeg fikset også, men han har fått vite om det da.. Jeg spanderer han på guttetur sammen med 2 kompiser, samme gjorde jeg når Jeff Dunham var i Oslo [:)]
Han betaler flyturen selv, men gullbillett og hotell blir betalt av meg.

Edit: Du kan jo bruke the Stig som en av ledetrådene.... Det må jo da være en av de siste ledetrådene da..

Det var lurt, skal finne bilde av han[:)]
Takk for tips[:D]
Min skal få lov til å ta med seg meg, for jeg har veldg lyst til å være med på det selv[8D] Så tar vi en helaften på byen også. Har gitt han noe lignende før, og han satt utrolig pris på det da hvertfall, så jeg tror det blir suksess[:D]

Åh, så spennende! Det showet skal vi på også! :D Gleder meg!
Kanskje du kan gi han en og en gave med en bokstav, og når han har alle bokstavene må han sette de sammen.. Eller kanskje du kan gi han ledetråder med at tråd=T, ost=O, plast=P osv..

Back
Topp