Kjøpt eggløsningstester!!

rosenjenta

Glad i forumet
God mandag [:)] Nå har jeg vært på apoteket og brukt noen kroner, hehe. Har kjøpt både eggl.tester og graviditetstester. Jeg har funnet ut at jeg må begynne å ta testene allerede på søndag. Jeg har 28 dagers syklus, og da er det vel på den 11 dagen jeg bør begynne??!! Jeg er nesten skjelven der jeg sitter. Håper så inderlig at det ikke tar så altfor lang tid før det blir en positiv graviditetstest, men jeg er forberedt på at det kan ta lang tid. (tror ihvertfall at jeg er det). Har dere noen tips til meg til helgen da? Hostesaft har jeg lest litt om på forumet, noen med erfaring angående det?

Der minna du meg på hostesafta mi hehe, har store problemer med å huske å ta den... Det skal visst være bra ja, mange her som har blitt gravid på den. Eggløsningstester og Graviditetstester kan du få kjøpt billig på www.billige-teste.dk Der koster en eggløsningstest 7kr eller noe. Får dem i posten 2 dager etterpå... [:D] LYKKE TIL

Heisann![:)]

Ang. hostesaft så er det en tråd som heter gravid på hostesaft en plass.. Tror jeg..
Håper det ikke tar lange tiden før du får positive tester.[;)] Men må bare spørre, må du kjøpe mange pakker med EL tester, eller er det flere i en pakke? Må jo være svindyrt å kjøpe inn sånt!

Klem[:)]

Det var kjempedyrt. For 1 pakke( 2 graviditetstester) og 1 pakke med 7 eggløsn.tester kostet den ca 500 kr !!!!!!!!!!!!!!!! Hadde jeg bare visst det hadde jeg også kjøpt på www.billigeteste.dk. Håper jeg slipper å kjøpe noen flere, hehe. Dersom jeg må blir det nok kjøp over nettet. Er det lang leveringstid og dyr porto eller?

Nei, det var ikke billig![:o]
Trine her opp skrev at det bare var 2 dager lev.tid.. Vet ikke noe om portoen, har ikke bestilt derfra, men det lønner seg nok sikkert uansett å bestille derfra![:)]

De regner ut portoen på nettsiden der, så den summen som kommer opp er endelig... Jeg betalte med kort på nettet, da sender de testene med en gang med A post. Du kan også sette inn penger på et kontonr der, da tar det litt lenger tid... CB testene er og billigere der...

Jeg ble gravid på hostesaft!![:D] Men det må være solvipect..

Når du bestiller fra billige tester slipper du porto om du bestiller under 200..Skal du ha for mer er det jo bare å bestille flere ganger - så slipper du portoen..[;)]

Back
Topp