Kjøpt doppler

Mommy Bea

Betatt av forumet
Jeg har bestilt doppler og er positivt overrasket over kvaliteten på den. Digitalt display som viser pulsen til baby. Prøvde den i dag og fant hjertelyden på første forsøk - en herlig følelse :) Er 10+5 i dag så det er fullt mulig å finne tidlig om en vet hvor en skal lete og hvordan bebis hjerterytme høres ut. Andre som har funnet?

En venninne av meg har doppler som jeg skal få låne :-). Aldri prøvd sånn så vet ikke helt hvordan den skal brukes men finner vel ut av det :-)

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Fant hjertelyd i uke 7+6. Har brukt den to ganger senere for å kjapt se om det er aktivitet :) herlig lyd!

Jeg er
Fant hjertelyd i uke 7+6. Har brukt den to ganger senere for å kjapt se om det er aktivitet :) herlig lyd!

Jeg er 7+6 i dag jeg fant den ikke i går. Hvor i magen fant du lyden i 7+6 ? :)

Så morro! Tror nok det kommer en sånn i hus her også :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Da skal jeg sjekke ut nå. Så skal jeg gi beskjed om hvordan det gikk :) takk for tips. Egentlig utrolig greit med slike forum :)

Da skal jeg sjekke ut nå. Så skal jeg gi beskjed om hvordan det gikk :) takk for tips. Egentlig utrolig greit med slike forum :)

Det er ekstremt tidlig å finne den i uke 7 da, men hvis du leter hold den rett over skambenet og trykk den inn! Du må bruke gele og beveg doppleren forsiktig når du leter!

Ja jeg fant ikke noe. Jeg har ikke hele men har brukt krem.nfinner mine hjerneslag men ikke babyen sin. Men har konsert det på ul så vet jo at det dunker. Er bare veldig kos og høre :)

Jeg har bestilt doppler og er positivt overrasket over kvaliteten på den. Digitalt display som viser pulsen til baby. Prøvde den i dag og fant hjertelyden på første forsøk - en herlig følelse :) Er 10+5 i dag så det er fullt mulig å finne tidlig om en vet hvor en skal lete og hvordan bebis hjerterytme høres ut. Andre som har funnet?

hei hvor bestilte du?????

Da skal jeg prøve med gel :)

Back
Topp