Kjøpt barnevogn :)

Kristine3

Glad i forumet
Juli13-jentene
Åh i dag har jeg kjøpt vogn, kom over den billige brukte vognen på finn.no å den var på lena. Midt i blinken. Gridde meg litt til å hente den å se hvordan den var. Men den ser helt ny ut. 1500 kr for en vogn som ser ny ut. Helt knall nå sparte jeg så mye penger. Er en simo kombi mørk mørk blå. Gleder meg til å trille pronsen i den :)

Så flott å få i hus og det var virkelig en grei pris for vogna ja. Og det beste er å ikke måtte reise så altfor langt når en skal kjøpe brukt. :)

Ja hadde skikkelig flaks med denne altså :) føler meg litt utålmodig nå men er bare 3,5 mnd igjen hehe. Men dagene går sakte.

Så digg å ha ordna da,og enda diggere når prisen er god :-)

Grattis med ny vogn til en god pris :) ekstra gøy når man finner noe man liker til en super pris ;)

Den var jo kjempefin, og så kjekt å få den så billig! :)

Takk :) bare en ting jeg lurer på med kombi vogn, husk jeg er førstegangfødende så har mye rare spørsmål. Når jeg er ferdig med bagen å skal bruke den sitte delen går det ann å snu den så barnet bare slipper se meg?

Takk :) bare en ting jeg lurer på med kombi vogn, husk jeg er førstegangfødende så har mye rare spørsmål. Når jeg er ferdig med bagen å skal bruke den sitte delen går det ann å snu den så barnet bare slipper se meg?

D går fint:) men da mener jeg at jeg leste i min bruksanvisning at den må stå på lav innstilling på understellet pga tyngdepunkt. . Kan dessverre ikke forklarer hvordan d gjørs da jeg ikke har peiling:rolleyes:

Gratulerer med vogn i hus :)
Kjempefin var den, kunne ikke se at den var mye brukt nei ;)

Gratulerer med vogn :)

Vi kjøpte også vogn på finn i går. Sparte 5000 kr og den ser ubrukt ut.

Gratulerer så mye med vognen! :) Den er uansett ny for deg også! Vi kjøpte også brukt, for halve prisen..Fikk med bag, solskjerm og trekk til hjulene i tillegg. :) Ble Simo kombivogn her også. Brun. Vi kjøpte før vi visste kjønnet, og storesøster fikk velge farge. Stod mellom brun og grå. :)

Jeg fikk vite at mamma hadde skaffa vogn til meg fra en kollega. Var "mormor-gave" istedet for seng. Føler meg heldig :-)
Var en 2008 modell simo duo. blå i farge
Noen som har erfaring med denne vogna? Er jo helt lost når det kommer til vogn og sånt...

Jeg fikk vite at mamma hadde skaffa vogn til meg fra en kollega. Var "mormor-gave" istedet for seng. Føler meg heldig :)
Var en 2008 modell simo duo. blå i farge
Noen som har erfaring med denne vogna? Er jo helt lost når det kommer til vogn og sånt...
Simo vogner er supre, stabile og trygge og går aldri av moten ;)
Til minste jenta hadde jeg helt ny simo kombi 2003 modell, nå har vi en fint lite brukt simo kombi 1997 modell litt oppgradert med lufthjul og nytt trekk i bagen ;)
Duo vognen har litt større bag eneste. Ellers en knall vogn :)

Back
Topp