Kjøpt barnevogn og bilsete

Kaffikoppen

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Kjøpt oss barnevogn. Valget falt på Bugaboo fox2, er veldig fornøyd. Kjøpte også Besafe izi go modular med base.

Hvilke barnevogn og bilsete har dere?
 
Vi har 2 tfk joggster til eldste mann og kommer til å bruke de igjen til nr 2 siden vi har vært veldig fornøyde med den hele veien.

Babystol har vi recaro privia så kjøpe vi ny småbarnstol når den tid kommer.
 
Vi kjøpte vogn og bilsete på fredag! Vi hadde tenkt til å kjøpe Bugaboo Fox 2, men ombestemte oss og gikk for en Silver Cross Wave 2020 eclipse. som bilsete kjøpte vi Cybex Cloud Z i-size.

Veldig fornøyd! Føler jeg har mye på plass nå, særlig når vi fikk kjøpt bilsetenog vogn :D
 
BeSafe izi go modular (best i test hos Naf) og Emmaljunga nxt 90, lounge black❤️ også kjøpt overgang mellom disse så bilstolen kan brukes på understellet!
 
Vi har bugaboo Buffalo etter eldre søsken, og har kjøpt inn besafe izi go babystol fordi den passer til understellet på vogna :)
Ellers trenger vi egentlig ikke noe annet, da vi har alt etter eldre søsken :happy: tips til dere som får første mann, spar på tingene om dere vil ha flere etterhvert!
Eneste innkjøpet denne runden er bilstol og ny ammepute. Klær får vi mye av i gave, og har i tillegg arvet en del.
 
Vi har recaro guardia fra storebror og har kjøpt emmaljunga nxt90F :)
 
Folket er veldig ensformig når det kommer til barnevogner :hilarious:

Vi har ikke bestemt oss enda. Men det blir ikke emmaljunga eller bugaboo :)
Bilsetet blir maxi cosi pebble :)
 
Folket er veldig ensformig når det kommer til barnevogner :hilarious:

Vi har ikke bestemt oss enda. Men det blir ikke emmaljunga eller bugaboo :)
Bilsetet blir maxi cosi pebble :)

Ja, jeg synes det var en jungel med barnevognene. Men har vært litt rundt og testet ulike vogner, og den som vi begge likte best var den fra Emmaljunga :D Synes også det virket som et trygt valg da jeg egentlig ikke har peiling! :eek:

Bilstol var enklere da NAF nettopp hadde sin test (i januar) :D
 
Ja, jeg synes det var en jungel med barnevognene. Men har vært litt rundt og testet ulike vogner, og den som vi begge likte best var den fra Emmaljunga :D Synes også det virket som et trygt valg da jeg egentlig ikke har peiling! :eek:

Bilstol var enklere da NAF nettopp hadde sin test (i januar) :D
Ja. Mye å velge. Liker britax smile 3 jeg...
 
Vi har ikke bil, så ikke noe bilstol per nå, men har en babyjogger City elite fra da eldstemann var baby, og så har vi en brukt emmaljunga (vet ikke modell) som vi bruker når knotten skal over i sittedel. Hadde en briovogn vi kjøpte brukt for rundt 1000 kr sist, som vi nok hadde brukt igjen om ikke det var for at apekattene mine på 2 og 3 år har brukt den som klatrestativ, sånn at den gikk i stykker....
 
Emmaljunga Super Viking og Cybex aton Q. Begge deler ble kjøpt nytt til storesøster og skal nå arves av nr. 2. Kjempefornøyd med begge deler.
 
Emmaljunga Super Viking og Cybex aton Q. Begge deler ble kjøpt nytt til storesøster og skal nå arves av nr. 2. Kjempefornøyd med begge deler.
Vi lurer litt på det Cybex Cloud Z i-Size:) Ikke bestemt oss helt for vogn enda, men inntil videre liker vi Stokke Trailz veldig godt.
 
Da har vi også endelig kjøpt vogn og bilstol :joyful:
Valgte easywalker Rudey og maxi cosi tinca med familyfix base :)
Noen som har erfaringer med disse? :rolleyes:
 

Vedlegg

  • Collage_20210321_131754.jpg
    Collage_20210321_131754.jpg
    35,5 KB · Visninger: 25
Vi har to barnevogner (slippe å ta vogna hjem fra barnehagen hver gang når den tid kommer, samt slippe å ta ut av bilen oftere enn nødvendig)
Ene vogna er en Emmaljunga Super Viking og den andre er Emmaljunga Super Nitro :D

Når det kom til bilstol så falt valget på Besafe izi go modular x1 med base.

Gikk også for adapter så vi kan bruke bilstolen på vognunderstellet :Heartred
 
Back
Topp