Kjøpt babyting? Fortell og vis :)

image.jpg
Kjøpte noen nydelige Monsoon kjoler på halv pris ( accessorize) <3
 
Har arvet masse klær og har skaffet meg SIMO-vogn, draco-sete, lekegrind, vippestol og banygym.  stellebord står for tur. 


Sent from my iPad using BV Forum
Hvor kjøpte du babygymmen hen??:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det finnes mange flotte babygym til 100kr på ebay inkludert porto


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fått henta hjem emmaljunga vogna vi har kjøpt, kjempe fornøyd. Har fått orda til med nytt heklet teppe som var ferdig i går og stelleveska fra sist. Til mini fikk vi sydd både stelleveske og vognpose med bæ bæ lille lam motiv så det blir fint å ta det i bruk igjen, var en kjempe fin gave fra svigermor.

Ellers så har vi fått handlet inn litt klær, her er ett eksempel :)


[URL='http://s186.photobucket.com/user/bolonkazwetna/media/2014009.jpg.html'][/URL]
http://[URL=http://s186.photobucket...ms/x150/bolonkazwetna/2014009.jpg[/IMG][/URL]


Sååå mytji fint :)
 
Hva tenker dere rundt vognpose? Skulle få skinnpose av svigermor som hun brukte på sine som var så bra. Men ville dere hatt en termopose også.?


Sent from my iPad using BV Forum
Vi har begge deler, synes d e praktisk :) Fekk i gave, men hadd kjøpt begge deler om vi ikke hadd d :)
 
Godt å få mesteparten i hus :) Stas å ordne opp t lillegull :)
Ja i går var mine foreldre her med min seng og kommode fra spebarnsalderen. Det er sjarm. Svigermor har laget en krybbe, og har også en kurv jeg kan ha sidna meg på soverommet. Begynner bli mye utstyr. Spennende. Nå er der bare å vente på lille sparkern til å komme ut.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Ja i går var mine foreldre her med min seng og kommode fra spebarnsalderen. Det er sjarm. Svigermor har laget en krybbe, og har også en kurv jeg kan ha sidna meg på soverommet. Begynner bli mye utstyr. Spennende. Nå er der bare å vente på lille sparkern til å komme ut.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Snaaaart kjæm babyan innpå her på rekke å rad :) Spennende tider framover :)
 
Snaaaart kjæm babyan innpå her på rekke å rad :) Spennende tider framover :)
Ja! Jeg skal på hytta en uke uten nett (om en uke), og ser for meg at flere babyer har kommet innen jeg er hjemme igjen. Blir spennende å se ;)
 
Ja! Jeg skal på hytta en uke uten nett (om en uke), og ser for meg at flere babyer har kommet innen jeg er hjemme igjen. Blir spennende å se ;)

Trooor du? :D hadde vært greit.
Om to uker kan mi si få lov til å komme.


Sent from my iPhone
 
Ja! Jeg skal på hytta en uke uten nett (om en uke), og ser for meg at flere babyer har kommet innen jeg er hjemme igjen. Blir spennende å se ;)

Hehe. Jeg reiser bort ei uke i slutten av juli uten nett og da er det nok også en del action her. Siden min termin ikke er før 20 august så får jeg håpe at jeg ikke står for noe av juli actionen..;)
 
Fikk beskjed i går at jeg ikke må se på stellekommode lenger. Foreldrene mine vil visst kjøpe det. Haha. Første barnebarn på vei. Jeg fant et fint på FINN, men da sa de at det skulle være nytt. Åååå, de er så søte da. Vil nok kjøpe et nytt møbel til barnebarnet sitt.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Får ikke sove, så da bestilte jeg meg stoff til å sy meg ammeinnlegg.
 
I går kjøpte jeg meg brystpumpe :) 30% på Medela hos Vitus Apotek, så endte opp med ei elektrisk ei til kun 1043kr :)


Sent from my iPhone
 
I går kjøpte jeg meg brystpumpe :) 30% på Medela hos Vitus Apotek, så endte opp med ei elektrisk ei til kun 1043kr :)


Sent from my iPhone
Oh no...jeg kjøpte også i går og den var mye dyrere..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hva tenker dere rundt vognpose? Skulle få skinnpose av svigermor som hun brukte på sine som var så bra. Men ville dere hatt en termopose også.?


Åh, gå for svigermors! Gammelt er alltid bra. De lagde mye i god kvalitet før. Mamma selv har saumfart samtlige babybutikker for lammeskinn, hun graver hendene godt nedi dem, og har forkastet samtlige. De er visstnok for tovede, slik at all den skikkelig gode ulla er borte. Hun har endt opp med å spesialbestille, mistenker jeg.. min mening da, du vet jo selv hva du foretrekker.
 
Back
Topp