Kjøpt babyting? Fortell og vis :)

Her er det jeg har kjøpt av babytøy så langt :) har ikke kjøpt noe annet enda. Skal til Sverige om en uke, då skal vi se litt mer på vogn og slike store og litt dyrere ting :)

ImageUploadedByBV Forum1396458359.451465.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her er det jeg har kjøpt av babytøy så langt :) har ikke kjøpt noe annet enda. Skal til Sverige om en uke, då skal vi se litt mer på vogn og slike store og litt dyrere ting :)

Vis vedlegget 55980


Sent from my iPhone using BV Forum
Så søte klær :)
 
Har kun kjøpt en vinterdress(var på salg) prøver å "spare" shoppingen til senere for å ha som tidsfordriv. Men tror at det kan fort bli for mye å gjøre på slutten så jeg må nok begynne snart:smiley-chores011.
 
Venter med ting til vi vet kjønn sikkert... Gutter fra før, så om det blir rosa nå ryker det meste av det vi har på Finn


Sent from my iPad using BV Forum
 
I dag kom første pulje med arvegods i hus. Noen tynne luer, ei vinterlue, ei jakke, strikket genser og strikket bukse.. Så plutselig har junior noen ting:)

Sent from my MK16i using BV Forum mobile app
 
Godt kjøp! Hvor var du hen? Skal retning Sverige om et par uker, men da er vel muligens salget forlengst over.
Var rett utenfor Stockholm. Men finnes nok overalt :) føler det alltid er noe salg og gjøre funn på uansett når på året jeg er i Sverige :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gikk gjennom baby klærna etter mini i går. Fy søren så mye fint, og søtt. Nesten som jeg håper vi får enda en gutt, slik at vi får brukt de søte klærna enda en gang. Syns litt synd på jenta om det blir en prinsesse. Må vel vurdere om hun skal bruke alle de blå klærna med prins på da :p
 
64_25621855.jpg


Emmaljunga Mondial med sportsunderstell :)

Babynest

26_880533504.jpg


En del klær! Som jeg ikke har bilder av.. Og på fredag skal vi kjøpe maxicosi sete med base :)

Sniker fra juli! Så fin babynest, hvor kjøpte du den? :)
 
Så mye fint dere har kjøpt! :) jeg har kjøpt vogn og litt klær bare. Ellers blir vel resten kjøpt i juni, når jeg får litt ekstra med penger :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Endte opp med denne stolen :) kan brukes fra nyfødt..så kan snuppa bruka tripp trapp stolen :) lillegutt får også tripptrapp stol etterhvert.



Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1397543691735.jpg
    1397543691735.jpg
    51,3 KB · Visninger: 110
Jeg har kjøpt seng, stellebord, madrass+overmadrass, laken, sengesett, tisselaken og dyne på IKEA :) :D
Gleder meg til å sette opp!


Sent from my iPhone
 
Har ingen bilder av tingene vi har kjøpt, men kan fortelle om det for det :)
Har kjøpt litt forskjellig klær, besafe isi go bilsete, tfk joggster twist vogn i grå, troll bedside crib (ikke handlet inn enda, men er ikke lenge til så skriver den opp på lista), easygrow pose til bilstol..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her har vi seng og lekegrind fra før (eneste vi ikke har kvitta oss med etter at vi var ferdige med barn....)
Har kjøpt knall rosa oldeware vognpose, litt rosa klær/små kjoler, smokker, vogna (har bare ikke henta den). Kommende storesøster på snart fem har kjøpt ei tåteflaske og en pakke bleier;) de passa til hennes beibi, og hun øver stadig vekk.
Bilstol og vippestol får vi tak i brukt av venner, må bare bli ferdi med de selv først:)
Stellevord kjøpe vi kommode på Ikea, og skal lage "so-ro vugge" selv :)
Puh har vist alt under kontoll her;) * ler oppgitt over meg selv... Men det var denne stelleveska da....


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Føler omtrent jeg har det meste på stell nå ;) hade aldrig trodd jeg skulle ha så mye klart så tidlig (er bare 22+3). vugge, bilsete og vippestol ble hentet i helgen. Og igår bestilte jeg vogn, stelleveske, regn/reflekstrekk og koppholder å litt andre småting. Nå må jeg bare ha litt sengetøy og kluter + badekar :p

sikkert noen småting jeg kommer på etter hvert, men er godt på vei med allt utstyr :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bilder på allt dette kommer i neste uke når alle pakkene har kommet :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har Ikkje bilde no, men har kjøpt både baby bjørn vippestol og carena søskenvogn, begge brukt av bekjente :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp