L *lovely* Betatt av forumet 23 Mar 2010 #1 Ja i dag så måtte jeg bare gjøre det! [:)] skal bruke den med måte naturligvis! Har prøvd den nå og den funka kjempebra! Mannen fikk høre nurket sitt hjerte slå han også! 160 slag i minuttet! [:D] Herlig!
Ja i dag så måtte jeg bare gjøre det! [:)] skal bruke den med måte naturligvis! Har prøvd den nå og den funka kjempebra! Mannen fikk høre nurket sitt hjerte slå han også! 160 slag i minuttet! [:D] Herlig!
ella1 Gift med forumet 23 Mar 2010 #2 ORIGINAL: *lovely* Ja i dag så måtte jeg bare gjøre det! [:)] skal bruke den med måte naturligvis! Har prøvd den nå og den funka kjempebra! Mannen fikk høre nurket sitt hjerte slå han også! 160 slag i minuttet! [:D] Herlig! hvor har du kjøpt den hen?
ORIGINAL: *lovely* Ja i dag så måtte jeg bare gjøre det! [:)] skal bruke den med måte naturligvis! Har prøvd den nå og den funka kjempebra! Mannen fikk høre nurket sitt hjerte slå han også! 160 slag i minuttet! [:D] Herlig! hvor har du kjøpt den hen?
ella1 Gift med forumet 23 Mar 2010 #4 ahaa,lurer på å skaffe meg sånn en jeg og..litt betryggende,så lenge det ikke tar helt av[;)]