Kjøpesenter

jc

Gift med forumet
I dag har jeg vært å tråla kjøpesenteret her inn og ut, gått masse!! Tenkte det kanskje skulle sette igang noe...men merker ingenting.
Gikk hele dagen fødselen begynte med storebror, på kjøpesenter med ei venninne. Så vi prøvde samme taktikk i dag.
Det var iallefall koselig, og jeg fant en genser som jeg kan bruke etter fødselen :-) Halv pris :D

Eneste forskjellen nå er at jeg har vondt under rompa!!! :confused:

Kjedelig at det ikke gikk som du ville.. Men man vet jo aldri hva natten bringer;-) Lykke til:-) Målet kommer uansett:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja ut må han jo engang xsmile5
Stresser ikke med å få han ut sånn egentlig...men hadde vært greit å føde i ei helg. For da kunne vi sendt guttungen på overnatting, og venninna mi slipper å komme hit :)
Har ordna gjestesenga til henne, om hun må komme hit når guttungen er sovna.

Ja, ser den:-) Hadde nok vært det letteste her også, men mamma er forberedt på å ta seg av bringing og henting i bhg også så det ordner seg nok uansett:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hun venninna mi kan også hente eller levere i barnehagen, så er ikke noe problem her heller :-)
Hun jobber på andre siden av veien til barnehagen, så jeg trenger ikke stresse :-)

Jeg har ikke gått tur siden kanskje august? september? Har ikke hatt mulighet på grunn av bekkenet. Nå som lillebror har seget langt ned og festet hodet er jeg litt bedre, i dag gikk jeg meg en tur! Nesten 40 minutter gikk jeg :) Det var veldig deilig å få seg litt luft, for humøret var helt på bunnivå. Selv om jeg gikk en stund gikk jeg ikke så langt, men jeg prøver på nytt i morgen :)
Satser på at vi går ut disse babyene snart :p

Back
Topp