Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen som mener det?? Nei, det har jo ikke rot i virkeligheten.Labambie skrev:
Jeg skjønner ikke behovet for å hele tiden kjøpe noe for å vise at en bryr seg om barna sine. Hvis tanken bak er å vise at den eldste ikke er glemt, å at en fortsatt er like glad i den, så forstår jeg ikke hvorfor en må kjøpe noe for å bevise det? Kan en ikke heller passe på å ha nærhet og kose seg sammen, også etter babyen er i hus? Og hvis en ikke har tid til det, for det er kommet en ny baby i hus, er jo gaven egentlig mest for egen samvittighets skyld. Enkelt å kjøpe en gave, vanskelig å gi tid.IsThaBeth skrev:
Nei, jeg tenker at det blir ekstremt mye fokus på den nye babyen og at "alle" har med gaver og vil dulle og dalle. Det er så viktig å ikke glemme å gi de større barna oppmerksomhet også, og det å gi en gave til storesøster/bror når babyen kommer kan jo være med på å forebygge sjalusi osv. Man kjøper dem ikke - man passer på at de ikke føler seg tilsidesatt. Sånn tenker iallefall jeg :pLittleMonkey skrev:
Her skal besteforeldre få streng beskjed om at det ikke er lov å drukne seg i babyen uten at det også dulles med storesøster.
Man skal dele, ikke gi fra seg all oppmerksomheten når man får småsøsken!
Næ. Det har lett for å bli ekstremt mye fokus på babyen, og mange glemmer nesten av de eldre barna også, så jeg syns det er fint å vise at man har husket på dem også da man kjøpte gaver, gir dem noe positivt å forbinde med å ha blitt storesøsken.toneany skrev:
Men enda viktigere syns jeg det er at man forholder seg likt til barnet som før, at man snakker like mye med dem og evt. har dem også på fanget og i det hele tatt.
Barnet skal ikke bli avglemt fordi det får søsken.