Kjøper du ting brukt?

tingeling1

Forumet er livet
Syns du det er greit å kjøpe alt mulig brukt, eller er du en av dem som heller foretrekker å kjøpe det meste nytt?? Tenker på ting som babyutstyr, klær o.l

Selv er jeg ikke så glad i å kjøpe brukt... Vet ikke hvorfor, jeg bare liker å ha nye ting til Tuva. SIkkert litt sær der men...

kjøper heller en ny vogn enn en brukt vogn,feks.vet alldrig hvor slitt den er...og er greit  ha med garanti....synst det er greit å kjøpe en "ekstratrille" brukt...klær og sånn,kjøper jeg nytt!

ORIGINAL: nemi.marselia

kjøpe masse brukt før æ har ikkje råd t nye ting (enkelte ting kjøpe æ nye)

sign..

Kjøper nytt til henne, men arver jeg av søsken eller familie og venner, så er det greit [:)]

Jeg synes det er helt greit å kjøpe brukt. Jeg har kjøpt masse på qxl og Fretex til mine unger. Denne gangen har vi kjøpt brukt vogn. Hadde ny til min eldste og brukte den samme til hun neste. Ellers så er det jo hyggelig å kjøpe noe nytt åsså da[:)]

helt greit å kjøpe brukt.

Vi har kjøpt noe nytt og noe brukt, men er litt skeptisk til brukte ting! Vugge og seng kjøper vi nytt! Første vogna kjøpte vi brukt (eller hun som hadde den hadde ikke brukt den i det hele tatt) [:D] Så har vi arvet endel også..

ORIGINAL: anniren

helt greit å kjøpe brukt.

Back
Topp