Kjøper du nytt?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Tror vi går for nytt.
Har så mye utstyr fra før at babyen ikke kommer til å koste en formue, så da er det greit å ikke spare inn på viktige ting.
Men er på jakt etter et billig brukt også som vi kan ta med på fly og heller kassere etterpå.
 
Kunne greit ha kjøpt av noen kjente. Til storesøster kjøpte vi nytt, nå kommer vi til å bruke det samme. Har vært lånt ut til to familier i mellomtiden. :)
 
Vi kjøpte nytt, men kommer til å arve noen fra familie, slik at det kan stå et sete i besteforeldres biler også. Ikke det helt minste, men sete nr 2.
 
Bruker de vi hadde til storesøster, kjøpte nytt til henne da.
 
Vi går stort sett for brukt. Har ingen problem med å gjøre det.​
 
Nytt. Har solgt det etter storesøster, så da kjøper vi nytt.
 
Bruker det vi har fra storesøster. Hun har alltid fått nye og de blir da ca 2 år gamle :)
 
Akkurat bilstol tørr jeg rett og slett ikke å kjøpe brukt. Selv om jeg egentlig tror det kan være helt trygt det og. :p
 
Det tør jeg ikke å kjøpe brukt, så det blir nytt :)
 
Kan arve et som er 11 år gammelt, men ser at Trygg trafikk ikke anbefaler seter eldre enn 8 år. Så vi kjøper enten nytt eller nyere brukt til oss selv. Det 11 år gamle kommer til å stå i bilen til mormoren.
 
Har etter største :) men kunne kun kjøpt brukt av gode bekjente :)
 
Vi har noe nytt etter storebror men mest brukt. Synes det er fint å kunne benytte seg av å kjøpe brukt. Ikke bare sparer man miljøet men det er big business med barn og jeg synes det meste er overpriset. Det eneste jeg ikke kjøper brukt er madrass og bilstol. Vi lånte bilstol av min bror til storebror men denne gang bruker de den selv så vi må kjøpe ny. Madrass av den enkle årsak at krybbedød forekommer hyppigst ved bruk av gammel madrass. Det gjelder også arvegods fra søsken :)
 
Får bilsete av søstra mi. Så det er brukt.. Men veit at det er et bra sete. Og ikkje så gammelt siden minsten der er nett blitt 1 år. :)
 
Back
Topp