Kjøper du mye sko ?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Sko er en av mine svakheter så her kommer det ofte noen nye sko.
Kan jo aldri få nok sko

Nja, i perioder kan det bli en del sko:p Men prøver å ikke kjøpe for mange, da jeg vet at det ikke blir brukt. Legger elsk på noen få par, som jeg bruker til de er utslitt, og da blir ikke de andre brukt :)

Nei. Kun det som behøves. For min egen del svært lite. Ungene får ettersom de vokset fra størrelsene og da etter aktuell sesong

Ja, men kjøper mange pensko/sommersko.

Kjøper ikke mange par joggesko da jeg bruker det sjeldent.

Har fått skoshoppenekt, fordi jeg har så mange allerede :P Masse pensko som dessverre ikke blir brukt så ofte...

Nei, kjøper vel ett par sko hvert andre år :p

Tror det er 4 år siden sist :p haha

Flink til å slite ut det ene paret jeg bruker, men jeg burde vel kjøpe meg et par ordentlige vintersko nå for det har jeg ikke

Definer mange... :) ikke så verst nå lenger, har sluttet å kjøpe billige sko. De ble ofte raskt ødelagt, eller var vonde å gå med, så da kjøpte jeg oftere nye. Nå kjøper jeg dyrere og sjeldnere.

Ja veldig mye sandaler og sommersko. På vinteren ikke så mye..

Nei, ikke til meg. Har kjøpt et par sko hittil i år. Men skal kjøpe bla støvler og tursko snart :)

Da jeg jobbet i skobutikk, da kjøpte jeg mye sko! Det meste er kastet nå da. Ble mye bomkjøp!

Er en stund siden jeg kjøpte sko :) men vanligvis så blir det vel 1-2 par i året :)

Nei eg har bare 2 stk joggesko eg bytte på å gå med til vanlig. 1 par fjellsko, 1 par støvler, 1 par vinter sko, 1 stk ballerina sko, 2 stk fin sko også 2 sandaler

Nei. Eller perioder. Har en fotskade, så må være ganske kritisk. :p

Nei, veldig sjeldent. Eller kjøper flere par av de enkle ballerinaene på HM hvert år da.

Back
Topp