Kjøper du mest nytt eller brukt til den kommande babyen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
Her blir det nok mye brukt! :) Vi har fått og kjøpt en del klær brukt allerede, og vi leter etter mer brukt utstyr om dagen.

Tror vi havner på rundt 50/50. Det er ganske mye vi har kjøpt brukt og som vi fortsatt ser etter brukt, også skal vi bruke en del av det jeg selv brukte som baby. :happy: Bilstol og vognunderstell+sittedel kjøper vi nytt, ser for oss at det får sin slitasje og siden dette er første er det greit at vi har det nytt så det kan brukes til flere. Bagdelen til vogna kjøpte vi brukt, helt strøken!:)

Her blir det nok mest nytt. Har sett en del på lokale bruktsider for å være mer miljøvennlig, men enn så lenge uten hell. Har planer om å selge babyutstyret i ettertid da. Dette blir sannsynligvis siste.

Har mye fra før av og kjøper en del brukt :) men ser jeg noe ekstra fint på butikken så kjøper jeg det også. jeg eeelsker å føle på at jeg har fått gjort et godt kjøp :D

Kjøpt vugge, sprinkelseng og stellebord brukt. Klær, bilstol, vogn, babycall blir hvertfall helt nytt. Resten ser jeg på litt overalt.

Blir nok en salig blanding. Har en del etter storesøster som kan brukes (noe vi kjøpte nytt og noe vi kjøpte brukt). Av de vi mangler og må skaffe, så blir det nok noe nytt og noe brukt. Kommer Ann på hva vi får tak i brukt og ikke.

Kommer til å kjøpe bla stellebord, brystpumpe, sprinkelseng, sengetøy stellematte, bilstol og klær nytt (vogn er kjøpt).
Kjøper bla stokke newborn sete, vippestol, babygym, bæresele brukt.

Alt blir solgt igjen etterpå.

Babynest og strikkeklær lager min mor :Heartred
Babyleker, tripp trapp og bunader er det eneste vi hadde lagret fra storesøsknene :p

Kjøpt mye fint brukt utstyr/klær av venner og bekjente. Kjøper noe nytt her og der etter behov. Men var nøye på å kjøpe bilstolen ny:)

Back
Topp