Kjøper du julegave til deg selv?

Ikke i år, men har gjort det tidligere

Nei, men gjør det hvis det er noe spesielt jeg trenger eller vil ha som jeg vet mannen eller andre ikke kjøper til meg. :p får gave av nissen og vår oppblåsbare snømann da.

Haha nei, men fortalte mannen VELDIG klart at han får en julegave fra snuppa og en fra meg, så forventer å få en gave!
Ikke alltid han har hvert så flink for ikke vant til å feire jul :-P

Nei jeg har da venner og familie :p
Mobil fikk jeg av sambo til jul i fjor.
Jeg blir litt oppgitt når folk kjøper ting til seg selv rett før jul som jeg tenkte å kjøpe.

Nei jeg har da venner og familie :p
Mobil fikk jeg av sambo til jul i fjor.
Jeg blir litt oppgitt når folk kjøper ting til seg selv rett før jul som jeg tenkte å kjøpe.
Jeg hadde ikke fått mobil av noen andre, så da tenker jeg at det går helt fint ;-)

Jeg pleier ikke kjøpe gave til meg selv jeg heller.
Men nå trengte jeg ny mobil, så hvorfor vente tenkte jeg.

Egentlig bare tilfeldig at den kommer nå :-P

Nei.

Nei det pleier jeg ikke, men siden jeg reiser til Bergen neste uke har jeg spøkt med at det er jule og bursdagsgave til meg selv :P

Burde bestille meg ny tlf :p Men har ett håp om at den blir litt billigere snart :p

Men kjøpt fitbit da :D Med litt av julepengene jeg fikk av andre og litt måtte jeg ut med selv :)

Haha, ja, det gjør jeg :p

Nei, ikke julegave, men har de siste årene unnet meg noe jeg har ønsket meg i forbindelse med feriepengene og kaller det bursdagsgave til meg selv da jeg har bursdag tidlig i juli :p

Jeg hadde ikke fått mobil av noen andre, så da tenker jeg at det går helt fint ;-)

Jeg pleier ikke kjøpe gave til meg selv jeg heller.
Men nå trengte jeg ny mobil, så hvorfor vente tenkte jeg.

Egentlig bare tilfeldig at den kommer nå :-P
Ja da tenker jeg ikke det er gave. Kjøper meg ting jeg har behov for jeg også, men det blir noe annet :)

Back
Topp