Kjøper dere ull...

MissSE

Elsker forumet
... til babyene til sommeren?
Jeg har tenkt at det trenger jeg ikke, har stort sett bare bomulls bodyer ol, men så var det noen som sa i dag at; ull må de ha.
MÅ/BØR de det? Bodyer, strampebukse ol??

jeg går for bomull. Har en nyfødtlue i ull..får se om den blir brukt. Kommer jo litt an på været også [:)]

Tenker at det kanskje er viktigere å ha tepper ol. i ull jeg da. Guttungen vår har atopisk eksem så han skal ikke ha ull direkte på huden.

har ikke kjøpt noe ull, og kommer mest sannsynelig ikke til å gjøre det heller

Jeg har ikke kjøpt noe i ull og tviler på at jeg kommer til og gjøre det[:)] Om det blir sånn så får vi heller prøve det ut etterhvert..

har kjøpt litt klær i ull/silke... en bukse, en genser, to bodyer, to tynne luer og noen par med strømper... i str 50/56... er jo ikke sikkert det er 20grader i beg av juni :)))

Ull/silke her [:)] Nattpysjer blir i tynn ull mest sannsynlig hvis det blir noen klær i det hele tatt [8D] Og tynne babyluer, noen tynne votter og sokker.. Gutten min var iallefall veldig kald og ble fort blålig på henda og bena, pluss at han skrapte seg slik opp i begynnelsen, så da blir det votter[:D]

Strikker helsetepper i ubehandla ull, og kommer til å bruke merino pledd istede for dyne hvis det er behov for det i begynnelsen [:)]

Nei man MÅ ikke ha ull. :)

Vi har ikke kjøpt inn noe, men har arvet og har noe fra storesøster. Noen bodyer og stilongser.

Har vurdert å kjøpe en body i ull/silke.. får se. :)

Her blir det ikke noe ull i sommer!! Synes det blir alt for varmt. Vet at noen sier at ull er varmeregulerende, og derfor funker like bra om sommeren, men det er jeg ikke enig i. Ikke for jenta her i huset i hvertfall!

Kommer ikke til å kjøpe ull til i sommer nei [:)]

ORIGINAL: MamsenTilLucas

Kommer ikke til å kjøpe ull til i sommer nei [:)]

sønnen min e født 1 mai å eg hadde ikkje ull til han før til hausten! men e jo lurt å kjøpa litt no med tanken på at da e ein del tilbud no på våren!

ORIGINAL: Candykikk

har ikke kjøpt noe ull, og kommer mest sannsynelig ikke til å gjøre det heller

Har kjøpt en body i ull. Har termin 1 juni og hvis babyen kommer i mai så er det jo ikke så veldig varmt ute. 

Kommer an på temperaturen. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe på forhånd.
Sist fikk vi barn i februar og da gikk gutten bare i ull, nå er det en litt annen årstid.

de første 6 mnd er de så godt pakka inn uansett dårlig vær.. hert brukte ikke snuppa ull før hun var rundt 8 mnd for da ble hun mer utsatt for vær og vindt og kalde gulv[:)]

Har en tynn ull- lue, og en i ull/silke. Ellers har jeg kjøpt to tynne ullbodyer og strømpebukser. Hører mye forskjellig fra folk som har brukt/ ikke brukt ull på sommeren, men tenker at det kan være litt kaldt på sommeren og, og ull skal jo puste... Men er nok bare å prøve seg fram, barn er jo forskjellige! Kommer til å bruke signe ullteppet fra nøstebarn, det er i merino ull. Men blir nok mest å bruke ull når høsten kommer, da blir det en tur til Nøstebarn [:D]

Back
Topp