Kjøper dere tøy til neste vintersesong nå?

Har kjøpt ull på salg på NameIt. Ulldresser og litt annet. Men venter med å kjøpe vinterdress, for skal ha POP igjen, etter en vinter med Reima (kjøpt på salg for halv pris i fjor sommer). POP-vinterdressen fra forrige vinter ser heeelt ny ut fortsatt (mens Reimadressen ser sliten ut) så nå som vi venter ei jente til tenker jeg det er fint å investere i POP.
Hvilken POP vinterdress har dere? Link?

Hvilken POP vinterdress har dere? Link?
De har nye hvert år (nye farger først og fremst). Den jeg snakket om kjøpte jeg jo høsten 2016, så finner ikke link til den. Usikker på om de har vinterdresser inne i nettbutikken nå men du kan jo sjekke. De har som regel én vinterdress bare, som finnes i 2-3 forskjellige farger. Nå har de 100kr avslag på skallklær og vindfleeceklær (hadde i allefall det for noen dager siden)

Edit: sjekka nettsiden nå og fant bare parkdresser, ikke vinterdresser. For ikke lenge siden fikk de inn vårkolleksjonen. Så vinterdresser dukker vel opp igjen til høsten tenker jeg.

Vanligvis ikke, men da jeg fant en kaxs-dress til 250 kr, så måtte jeg bare kjøpe den. Litt gambling med størrelsen, og det er vel grunnen til at jeg normalt ikke handler for neste vintersesong allerede nå.

Back
Topp