Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1-2 str oppJeg har gjort det tidligere, men litt skummelt. For har endt opp med ting som ikke er stort nok året etter.
Hvor mange størrelser større enn det barnet bruker nå kjøper dere tingene i?
Samme her, og nå som de er såpass store er det vanskeligere å treffe på str synes jeg.Nei har som regel funnet fjorårets modell på salg nærmere
mine brukte 92 og 122. Kjøpte 128 og 104 (Molo), prøvde dressene på og jeg synes det ser ut som de vil passe neste sesong.Jeg har gjort det tidligere, men litt skummelt. For har endt opp med ting som ikke er stort nok året etter.
Hvor mange størrelser større enn det barnet bruker nå kjøper dere tingene i?
ja, det er svindyrt! Kjøpte dressene på 25% salg i fjor høst, men måtte likevel ut med over 2000 kroner. Denne gang kostet de ca 750 kr stkJa, og det føles så deilig å være på forskudd!!! Skjønte ikke dette før i fjor høst da vi hadde to bhgbarn og sluttet å arve til eldste. Ops. Koster jo flere tusen når man må ut og handle bare sko og dress i sesongen... Tror det er sannsynlig at neste str passer neste sesong her
Har vintersko, støvler, dresser og høstjakker til neste sesong.
Må nok supplere minsten med litt ull, mellomlag, votter og lue.