Kjøper dere tøy til neste vintersesong nå?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Har handlet litt (2 dresser bla.a), men er litt gambling ift størrelse :)

Ja det har jeg gjort i alle år

Har kjøpt isbjørn of sweden jakker blant annet og nye luer
Og mye ull fra name it, Marius kids ++
Mangler vel bare votter i grunn

Last edited:
Ja ;)
Har kjøpt isbjørndress og todelt bergans sett.
2 mini a ture jakker
1 bergans dunjakke
2 par med sko
Og litt ull

Hittil har jeg truffet hvert år, no varer kanskje ikke hele sesongen, men solgt det unna undervis og kjøpt nytt på salget.

Har kjøpt en del ull (det kan jo brukes året rundt), en jakke og en vinterdress.

Har kjøpt ull på salg på NameIt. Ulldresser og litt annet. Men venter med å kjøpe vinterdress, for skal ha POP igjen, etter en vinter med Reima (kjøpt på salg for halv pris i fjor sommer). POP-vinterdressen fra forrige vinter ser heeelt ny ut fortsatt (mens Reimadressen ser sliten ut) så nå som vi venter ei jente til tenker jeg det er fint å investere i POP.

Jeg har gjort det tidligere, men litt skummelt. For har endt opp med ting som ikke er stort nok året etter.
Hvor mange størrelser større enn det barnet bruker nå kjøper dere tingene i?

Jepp, det har jeg gjort i alle årene jeg har hatt barn. Har aldri bommet på størrelser. Har også gjort det nå, klar for neste vinter. Utrolig mye å spare på dette!

Ja, og det føles så deilig å være på forskudd!!! Skjønte ikke dette før i fjor høst da vi hadde to bhgbarn og sluttet å arve til eldste. Ops. Koster jo flere tusen når man må ut og handle bare sko og dress i sesongen... Tror det er sannsynlig at neste str passer neste sesong her:)

Har vintersko, støvler, dresser og høstjakker til neste sesong.
Må nok supplere minsten med litt ull, mellomlag, votter og lue.

Jeg har gjort det tidligere, men litt skummelt. For har endt opp med ting som ikke er stort nok året etter.
Hvor mange størrelser større enn det barnet bruker nå kjøper dere tingene i?
mine brukte 92 og 122. Kjøpte 128 og 104 (Molo), prøvde dressene på og jeg synes det ser ut som de vil passe neste sesong.

Ja, og det føles så deilig å være på forskudd!!! Skjønte ikke dette før i fjor høst da vi hadde to bhgbarn og sluttet å arve til eldste. Ops. Koster jo flere tusen når man må ut og handle bare sko og dress i sesongen... Tror det er sannsynlig at neste str passer neste sesong her:)

Har vintersko, støvler, dresser og høstjakker til neste sesong.
Må nok supplere minsten med litt ull, mellomlag, votter og lue.
ja, det er svindyrt! Kjøpte dressene på 25% salg i fjor høst, men måtte likevel ut med over 2000 kroner. Denne gang kostet de ca 750 kr stk :)

Kjøpt dress til 50%, + at jeg tenker at noen av ullsettene jeg har kjøpt nå på slutten vil passe på starten av sesongen neste år.
Det blir litt lettere når de blir eldre med å få størrelser til å passe.

Handler ull hvis det er på tilbud. Men dress må han nesten være med og prøve, han vokser i rykk og napp så er kjedelig å kjøpe en på salg nå som er for liten til høsten.

Foreløpig kun sko

Jeg har bommet svært sjelden men om jeg gjør det så er det jo bare å selge det.
I år har jeg kjøpt både 1 og 2 str opp , fordi jeg er usikker. 1 str opp kan nok brukes frem til jul og de andre etter

Back
Topp