Kjøper dere julegaver fra barna til dere selv?

Zeena

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Eller om pappa kjøper til mamma fra barna og omvendt... Vi har gjort det mest fordi frøkna har ønsket det. Men hun bryr seg svært lite om hva som kjøpes og ikke spes interessert når det gis. Da skjønner jeg liksom ikke vitsen når det ikke betyr noe. Det bare er forventet at sånn skal det være.

Kan ikke huske at vi gjorde det når vi var små. Pleide man ikke lage noe på skolen?
 
Ja ,tar med kengubarnet Så velger han gave til pappaen og pappaen tar han med å velger gave til meg
 
Her lager hun til oss som regel. :) hender hun og jeg kjøper en liten ting i tillegg til bonuspappaen, dersom vi ser noe som kunne ha passet. :)
 
Ja, vi gjør det selv om jenta vår er lita. Når hun blir eldre så skal hun få lage gave selv :)
 
Gavene lages her. Pappa er veldig opptatt av hva han får så han kjøper til seg selv fra både ungen og meg. Da har jeg kjøpt gave til han selv også.
 
Han lager i bhg. Begynner ikke på skolen før til høsten.
Da lages det nok noe (håper jeg). Så kjøper vi gave til hverandre i tillegg.
Men sladrehanker får ikke være med på gavekjøp ;) Min 5-åring har plumpet ut flere ganger med hva vi har kjøpt til pappaen, så han måtte sitte i bilen sammen med faren da bursdagsgaven ble kjøpt :p
 
Gavene lages her. Pappa er veldig opptatt av hva han får så han kjøper til seg selv fra både ungen og meg. Da har jeg kjøpt gave til han selv også.
Hææ, kjøper han gave til seg selv fra deg, og i tillegg kjøper du fra deg utenom..? Så rart. :p da kunne han heller kjøpt fra nissen eller noe.
 
Back
Topp