Kjøper dere cherrox?

Hormonfrøkna

I full hormoni!
Februar 2014 - Skjult forum
Litt usikker på om vi skal kjøpe det i år. Har hatt det tidligere, men de har nesten ikke blitt brukt. Har stort sett bare brukt vinterstøvlene... Så, kjøper alle cherrox?

Teller det om jeg har cherrox til meg selv? Genialt å bruke og blir aldri kald/våt på bena :)

Ja, blir mer brukt enn vinterstøvlene. Har pleid å ha dock boots, men prøver cherrox i år.

Jentene som går i bhg bruker cherroxene mer enn vinterskoene mens skolegutten nekter cherrox så i år blir det ikke cherrox på han :)

Har det til eldste på 5, men til jenta på 3 så blir de for tunge og store... Så hun har to par superfit vintersko.

Jeg har hatt cherrox som har hatt blitt brukt på slapseføre, og vinterskoene på ordentlig vinter føre.

Vi bruker det masse. Her er mye vått om vinteren, og støvler blir liksom så "kaldt" og glatt om vinteren syns jeg. Men i vi har jo støvler også, pluss vinterstøvler. Greit å ha noe å kunne skifte til også dersom man blir våt.

Kjøper det ja. Veldig kjekt å ha når det er vått og kaldt. Ikke alle vintersko som er så vanntette som de skal ha det til...

Hadde det ifjor til jenta mi, men hun ble veldig kald på føttene! Nå har vi kjøpt vantette og varme vintersko! ;)

Har pleid å ha dock boots. Har holdt ungen tørr å varm :)

Nei, jeg synes ikke de er brae! De er foret, men er så stive at de blir jo kaldt på føttene av de.

Nei, har to par viking Gore Tex

Har også god erfaringe med cherrox eller dockboots når det er slaps eller våt snø. Jeg har iallefall opplevd at vinterskoene ikke holder tett på slike dager.

nei, vi kjøper heller dock boots :-)

Back
Topp