Kjøper dere blader i butikken?

Lille hjerte

Elsker forumet
VIP
Sommerfuglene
Påskeliljene 2022 ❤️
Fy fader hvor dyrt det har blitt får blader!
Husker da jeg kjøpte Donald for under 20 kr liksom.

Er det egentlig noen som kjøper blader lengre?
Jeg leser alt på nett, det er gratis :)

Kjøper av og til illustrert vitenskap og Donald kryssord, men ikke jevnlig. Er blitt mye dyrere jah [emoji51]

Jeg har egentlig aldri pleid å kjøpe blader. Men hender jeg kjøper en bok innimellom [emoji4]

Kjøper til sønnen min innimellom. I dag ble det et Donald-blad.
Går ellers i Minions,McQueen,NinjaGo..

Vi har abonnert på blader tidligere men nå har vi ikke noe fast

Sjelden. Barna spør hver gang, men å betale 100kr for et blad pga en liten veske eller plasttelefon ( som blir ødelagt etter kort tid) syns jeg er tull. De har fått et blad i påskeegget og et i adventskalenderen, ellers får de bruke egne penger på det av og til. Kjøper sjelden til meg selv, annet enn juleblader, de liker jeg :)

Ungene får av og til et blad. Men ikke så ofte. Vi abonnerer på Donald og pondus da. Mannen kjøper et og annet i tillegg. Tegneserier.

Til meg selv blir det et juleblad hvert år, annet leser jeg jo ikke.

(men du får ikke Donald gratis på nett da?)

Kjøper donald/tom og jerry kryssordblad innimellom :) Også får ungene blad en sjelden gang.

Nei, synes det er altfor dyrt. Har kjøpt til ungene en sjelden gang, men det blir sett i, i 2 minutt bare.

Er ikke så ofte jeg kjøper blader lengre. Vesla får et av og til, type prinsesseblad og hva som enn finnes som hun vil ha. Sist ble det et minecraft-blad.

En sjelden gang kjøper jeg med, men de flestebladene inneholder ofte lite annet enn reklame. Så synes det koster vel mye.

Veldig sjeldent! Synes det er alt for dyrt!

Leste en del blader da jeg var yngre og de siste årene har jeg brukt å kjøpe når jeg skal ut å fly. Har sluttet med det nå, føler ikke det er verdt pengene da det er mye samme innhold som man finner på blogger eller andre nettsider gratis. Eneste som fortsatt er koselig er juleheftene :)

Av og til, norsk ukeblad har strikkeblad nokre gonger, dei kjøper eg ofte.

Elles få ungane bruka egne pengar på blader om dei vil ha.

Back
Topp