Kjøper dere bilstolpose til marsbaby?

Vestagder

Betatt av forumet
De har tilbud på Barnas Hus nå i helgen, og jeg vurderer fram og tilbake om vi trenger eller ei?
Mange som skal ha det? Med baby født i mars er det jo begrenset brukstid.

Jeg ville ikke kjøpt det. Som du sier er det begrenset brukstid og det er heller ikke særlig kaldt. Vår først ble født 3april og vi verken vurderte eller savnet det. Om det er kaldt og guffent en dag så kan dere gå ut å starte bilen og la den gjøre seg litt varm før dere tar baby ut. Ofte så tar en jo inn bilstolen til så små så da er jo den varm i utgangspunktet også[emoji5]️

Husk at bilstolposen kan brukes opp til et år så du får jo brukt for den til høsten og vinteren igjen. Og mars + april kan det faktisk være iskald... eller syden temp, velkommen til Norge [emoji14]
Om man ikke har kupé varmer i bilen, så tenker jeg det er enda en ting jeg sparer tid på [emoji14]

Jeg tenkte å muligens drøye det om vi ikke får det til jul, men ei venninne hadde en som jeg fikk kjøpt billig, veldig fin overgangspose som ikke er altfor varm, men heller ikke slik at et teppe gjør samme nytta :)

Vi skal ikke ha det. Har termin i slutten av mars, og tenker at dersom det blir såpass kaldt, starter vi bilen litt tidligere. Og kler på godt. :-)
Vi hadde heller ikke bilstolpose til førstemann, og han er faktisk født i januar. Så dersom man kler på de godt, bruker ullpledd om nødvendig, og starter bilen litt tidligere, så trenger man ikke pose.

Jeg hadde ikke tenkt å kjøpe, men fant poser på 50% hos going.no, og tenkte at da var det greit - ser jo for meg at bare den lille turen fra sykehuset kan være grei å ha i pose :)

Jeg har fra før av så slipper dilemmaet [emoji4] skjønner godt at flere vurderer det[emoji4]

Vi får eventuelt låne hvis behovet er der for tjukkere enn det vi har [emoji4] Drøyer kjøp av tjukk pose til vinteren igjen.

Bor langt sør, og bruker bilen lite, så nei

Vi har tenkt å kjøpe en tynn bilstolpose, Easygrow lite eller voksi move light. Mest fordi jeg tenker det er praktisk å ha da bebis nok blir med på endel henting og levering i barnehage og man slipper å kle på så mye hvis man har pose :)

Jeg ville kun kjøpt bilstolpose om du må ut med baby ofte. Eks levere eldre søsken i bhg/ på skole. Kjøre mannen på jobb. Da er det greit med en pose du kan åpne opp, eller lett få baby utav når du kommer inn. Eller om du kjører langt er det også mye greiere å åpne posen når bilen er blitt varm. Fremfor å kle av klær. Men der kan et teppe fungere om den ikke ligner på mine, som har klart å sparke det av. Jeg ville før hatt pose i vognen fremfor teppe / dyne. Og da kan du jo fint ha en som kan brukes både og. Om du ikke har kjøpt det da[emoji6]

Har fra før av som jeg sikkert bruker i begynnelsen. Usikker om jeg hadde kjøpt hvis jeg ikke hadde hatt

Jeg hadde ikke tenkt å kjøpe, men fant poser på 50% hos going.no, og tenkte at da var det greit - ser jo for meg at bare den lille turen fra sykehuset kan være grei å ha i pose :)

x65398_25_1.jpg.pagespeed.ic.qufaND8XAe.jpg

Her er den jeg kjøpte - bare 250 kr :) Greit hvis man er usikker og ikke har lyst til å bruke så mye på det. Den er ikke dun, men jeg tenkte at det var greit med en som ikke var SÅ varm, så funker den heller på kjøligere vår- og høstdager mens de fortsatt passer inn i babysetet :)

http://www.going.no/eskimo-bilstolpose.html

Jeg hadde kjøpt da det er usikkert vær her til mai i hvertfall og gjerne kaldt igjen i september..

Jeg skal ikke ha.
Fikk baby i november sist.kan bruke et teppe eller en dyne over, så ser ikke noen grunn til å kjøpe det.

Kjøpte ikke sist til august baby, det gikk helt fint med ullpledd på vinteren. Kommer nok ikke til å kjøpe nå heller.

Fikk kjøpt en brukt av ei jeg kjenner billig så her ble det. Var lenge i tvil da det blir marsbaby, sist var september og da brukte jeg det hele tiden!! Men vi brå kjøpte oss ny vogn og der var det med bilstol adapter, og med levering til og fra skole tenkte jeg at det er jo genialt da :)

Ja. Kjøpte brukt. Bor i nordnorge, også er det jo bedre med pose i stedet for masse klær, i forhold til belte osv. :thumleft

Det ble til at jeg kjøpte i går. Synes ikke 500 var så ille, og da bruker vi den nok i vpgna også de første par månedene. Dermed trenger vi ikke kjøpe vognpose i tillegg før til høsten igjen.
Så ikke den fra going.no før nå, hadde jeg nok heller bestilt den som nok er litt tynnere, men pyttsann. Tipper den er enkel å selge videre til høsten dersom den blir for liten/lite brukt. 2 års garanti gjør den jo fortsatt attraktid da.

Back
Topp