Kjøper de julegåver til barnet i magen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Nei... han får mer enn nok i regi av fødsel. :p

Nei, får da vente til neste år.

Nå er ikke jeg lenger enn 12 uker da, men ingen julegaver her. Må jo ha absolutt alt, men venter med alt av innkjøp en stund til. Ser ikke helt vitsen i å kjøpe julegave til mageboeren, men man gjør det som føles rett for en selv :)

Vi gjorde ikke der selv. Men mange andre gjorde. Fikk så mye gaver på julaften og han ble født 2 juledag å da fikk vi barsel gaver. Vi var hos foreldrene mine i julen og første tiden etter. De måtte komme med det vi ikke fikk med oss hjem. For vi fikk ikke plass til halvparten i bilen.

Vi gjorde ikke, men andre gjorde det :p

Nei, kjøpte ikke noe det første året heller. Han var 6 mnd og skjønte ikke noe, så ikke poenget. Har kjøpt i år da, gleder meg til å se ham pakke opp rattkjelken. :D

Har ønsket meg ting til babyen. Men kommer ikke til å kjøpe ting selv og pakke det inn :P

Nei, hun har allerede fått nok til hun skal se verdens lys :p

Nei men så var jeg bare 8 uker på vei i et svangerskap som ikke så ut ti å gå bra

Nei, hva er poenget med det? Man kjøper jo ting til babyen omtrent hele graviditeten.

Nei:p gjorde ikke det sist jeg var gravid heller, det blir jo allerede brukt mye penger på rom og utstyr, og ikke har han peiling på om han får noe eller ikke så:p

Nei. Men vet familien til mannen har spurt etter ønskeliste :/ syns eet var litt rart å lage det :p

Back
Topp