Kjøpe vogn i sverige?

tipp

Forumet er livet
Noen som har gjort det? tenkte på sånn emmljunga scooter. har noen bekjente nede i oslo området.han kjører lastebil til og fre bergen,så lurte derfor å å spørre om de kunne kjøpt en sånn vogn der nede.men lønner det seg?

Noen som evt har en svensk nettside med priser?[:)]

Og hvor fra oslo er detg best å krysse grensen? er det evt en butikk i nærheten der som har emmaljunga?

Vi kjøpte vogn i Sverige nå i sommer, og vognene er ikke så VELDIG mye billigere, men du sparer endel på valutaen [:)]

F.eks; vi kjøpte Emmaljunga Edge Duo, koster 8200,- på Barnas Hus, og vi betalte 7780,- SEK for den, altså 6400,- NOK sånn som valutaen var da vi kjøpte den [:)]

Så lenge svenske krona er svak så sparer man litt [:)]

hmm...det er jo litt å spare da[:)] må sjekek valutaen....[:)]

når det står at sek = 84. ett elelr annet...betyr det da at 100 NOK = 84 SEK?

Vi kjøpte OTH i sverige. Den koster 6990,- i norge. Vi betalte 5200,- norske ca for vogna i sverige.

ORIGINAL: tipp

Nei, omvendt [;)]

Betaler du 100 SEK så tilsvarer det 84 NOK [;)]

Mamma og Pappa kjøpte emmaljunga vogn til babyen til broren min i Sverige nå. De betalte vel litt over 9000 nok for duovogn+ barnesete+ base til barnesete og adapter til å sette setet på vognunderstellet. Bare vogna koster litt over 8000 her i Norge.

Hvis du er på utkikk etter emmaljunga-vogn så kan du gå inn på emmaljunga.se og sjekke forhandler-lista deres, og evt sende mail til de ang. pris osv [:)]

Jeg mailet endel butikker jeg visste vi ville kjøre forbi, og stort sett alle hadde samme pris på den vogna vi ville ha.
Emmaljunga er visst ganske streng på prisene og evt. rabatter [:)]

Noen som har gjort det? tenkte på sånn emmljunga scooter. har noen bekjente nede i oslo området.han kjører lastebil til og fre bergen,så lurte derfor å å spørre om de kunne kjøpt en sånn vogn der nede.men lønner det seg?

Jeg bor i Sverige. Jeg kan stikke innom Barnens hus å se pris på emmaljunga scooter om du vil[;)]

http://babyhornan.jetshop.se/default.aspx
Vi var på Babyproffsen i Gøteborg og kjøpte Emmaljunga Edge Duo+ stelleveske. Sparte ca 2000kr.

ORIGINAL: Cathee

Vi kjøpte OTH i sverige. Den koster 6990,- i norge. Vi betalte 5200,- norske ca for vogna i sverige.

Er jo en del spart det da[:)]

ORIGINAL: Nyttårslykke

Nei, omvendt [;)]

Betaler du 100 SEK så tilsvarer det 84 NOK [;)]

he he..ok[:D] Har vel egentlig aldri skjønt det der valuta greiene[&:]

ORIGINAL: iQra

Mamma og Pappa kjøpte emmaljunga vogn til babyen til broren min i Sverige nå. De betalte vel litt over 9000 nok for duovogn+ barnesete+ base til barnesete og adapter til å sette setet på vognunderstellet. Bare vogna koster litt over 8000 her i Norge.

Så pass ja[:)] tror jeg må kontakte de i Oslo ja[:D]

ORIGINAL: Nyttårslykke

Hvis du er på utkikk etter emmaljunga-vogn så kan du gå inn på emmaljunga.se og sjekke forhandler-lista deres, og evt sende mail til de ang. pris osv [:)]

Jeg mailet endel butikker jeg visste vi ville kjøre forbi, og stort sett alle hadde samme pris på den vogna vi ville ha.
Emmaljunga er visst ganske streng på prisene og evt. rabatter [:)]

takk for tipet[:)] 

ORIGINAL: Ctina

Jeg bor i Sverige. Jeg kan stikke innom Barnens hus å se pris på emmaljunga scooter om du vil[;)]

ja, kan du det. Du er en knupp[:)][:)] Bare sender du en pm når du har sjekket det da?[:)]

ORIGINAL: pixi

http://babyhornan.jetshop.se/default.aspx
Vi var på Babyproffsen i Gøteborg og kjøpte Emmaljunga Edge Duo+ stelleveske. Sparte ca 2000kr.

takk[:)]var inne å så der nå.2399kr. men det sto ikke om det var noe tilbehør som fulgte med. vet at på barnas hus her i bergen,der koster den 2500.Og da var kun regntrekk som fulgte med.

ORIGINAL: LilleLalle

skal dit idag å hente en utstyrspakke på

teutonia prestige
hardbag
hjul
barnesete m / base
voksipose
speil til baksete

fikk "tilbud" fra en butikk i norge på 14.500 (ink rabatt)
fikk tilbud fra babyproffsen på 12.906 SEK som blir 10.862NOK

"sparer" jo nesten 4000..... [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

herlighet.4000 er litt penger det[:)]også er dte bare rett over grensen.

ja, kan du det. Du er en knupp[:)][:)] Bare sender du en pm når du har sjekket det da?[:)]

Det kan jeg gjøre.. Skal avgårde etterpå så da kan jeg stikke innom[;)]

Det kan jeg gjøre.. Skal avgårde etterpå så da kan jeg stikke innom[;)]

Supert[:D] takk for hjelpen[:)]

Back
Topp