Kjøpe vogn i Sverige?

heidiea

Flørter med forumet
Hei jenter :-)
Har dere noe erfaring med vogner kjøpt i Sverige? Vi bor bare 1,5 time unna og har regnet ut at det er en god del penger å spare dersom vi kjøper mye utstyr der (vi trenger "alt").
Har hørt noen advare mot vognkjøp der pga garanti osv.
Vet dere om feks babyshop i sverige har avtale med babyshop i norge dersom noe blir ødelagt på vognen? Og, blir barnevogner ofte ødelagt? Siden enkelte "advarer" mot det?

Har erfaring fra utstyrs butikk og selv har jeg barn fra før så noe utstyr har jeg :P Vet at vi ikke anbefalte det pga reklamasjons vansker, men om det er det? :P

om du bor så nære ville jeg handlet i sverige.. Det er som regel ingen avtaler landene/kjedene i mellom men det kan jo være noen vet om noen... :D

De som kjøpes over grensen eller i andre andre land blir nok ikke oftere ødelagt men klart at kan være vanskeligere å ordne om man må reise langt..

Ellers skal du være klar over at grensebutikkene ofte kan være dyrere enn her i norge.
Sist så jeg at babyproffsen var nesten 100 kr dyrere enn barnas hus i norge.. :P 

Vi kjøpte forrige vogn i Sverige! Sparte noen tusen, deilig :-) Var tilbake for litt siden fordi det var noe galt med den (over ett år siden vi kjøpte den), og de ga oss nye deler gratis, og skulle sende de andre delene til adressen vår i Norge kostnadsfritt! Så vi er i hvert fall superfornøyde :-)

Vi kjøpte vognen vår Emmaljunga hos Kattis Babyshop i 2010. Super service, bra service og garanti fulgte med. Vi hadde problemer å endre vognen til liggedelen, og da ordnet de det for oss der og da. Vi måtte seff.ta med vognen tilbake dit, men det var ikke noe problem for oss da vi er i Sverige sånn en gang i mnd og handler.
Vi fikk med stelleveske, myggnetting, regntrekk,fottrekk og adapter til liggedelen på kjøpet.

Anbefaler absolutt stedet dersom man ønsker en Emmaljunga. Du kan kontakte henne på mailadr: info@kattisbabyshop.se

Takk for svar

Tror vi tar sjansen på å kjøpe i Sverige...er jo mye å spare på pris og på den gode kursen.
Vi har lyst på en emmaljunga-vogn, så tar nok turen til kattis. Der har de jo pakketilbud også har jeg sett.

Back
Topp