Bare vær obs på at alt på babybutikken på nordby-senteret er dyrere enn Happyland på Svinesund og Kattis i Strømstad. Spørs jo hvilken vogn du er ute etter, men vi handler stort sett bare på Happyland. Var ikke så fornøyde med Kattis (vi opplevde dårlig service der)
Vi har kjøpt emmaljunga city cross på katties.
Vi reiste ned i gooood tid før termin (tok det som en tur) og bestilte vogn.(hentet før avtalt tid)
De har mange vogner/farger på lager, men emmaljunga fabrikken stenges i sommer og pga stor pågang ville jeg nok maila/ringt og bestilt/reservert vogn før jeg dro å kjøpte så man slipper bomtur, om du ikke vil dra to ganger.
Både jeg og to venniner har alle kjøpt CC fra katties. :)
Katties har side på facebook, samt hjemmeside. Hun svarer kjapt på mail, både om pris, tilbud, ++
Ellers er happyland ett godt alternativ også, på facebook siden står merker, bilder og priser på de fleste store ting de selger og når jeg har vært der har de hatt god service, men jeg har ikke kjøpt store ting.
Den på nordbysenteret er stor å fin, selger de fleste merker som happyland har, MEN er en dyreste av de 3 butikkene, og jeg har sett at de bruker både norske og svenske priser i butikk (så prisen uansett er lik svensk, sparer ikke noe)