Kjøpe vogn fra utlandet

Endelig 3-barnsmor

Andre møte med forumet
Hei!

Er det noen som har erfaring med kjøp av vogn fra utlandet, og som kan anbefale nettbutikker? Eventuelt fraråde noen?
-trenger søskenvogn og har forelsket meg i Bugaboo Donkey, men den er gruelig dyr.
Det er i grunnen alle søskenvogner, men...

Jeg skal kjøpe vogn fra www.kiddies24.com :)
Har fått flere gode anbefalinger fra andre som har bestilt derfra. Søk på forumet her så får du opp flere innlegg :)

Det som er kjipt at reparasjon kan bli vanskelig om den er kjøpt i utlandet med tanke på garanti. Om du kjøper den hos feks Barnas Hus eller Babyshop så kan du bare kontakte dem om noe går i stykker. Og ja de går i stykker. Har jobbet i barnebutikk så det vet jeg alt om hehe.... Ofte har også butikkene lånevogn :)

Det som er kjipt at reparasjon kan bli vanskelig om den er kjøpt i utlandet med tanke på garanti. Om du kjøper den hos feks Barnas Hus eller Babyshop så kan du bare kontakte dem om noe går i stykker. Og ja de går i stykker. Har jobbet i barnebutikk så det vet jeg alt om hehe.... Ofte har også butikkene lånevogn :)

Jeg lurte også litt på dette i starten, men så å si alle som har kjøpt fra Kiddies skriver at dem fikk tilsendt reparasjonsdeler uten problemer hvis noe gikk i stykker.
Jeg velger å ta sjansen siden jeg sparer en god del penger på det ;)

Sparer 1-3 tusen på å kjøpe i Sverige. Spørs også om man kjøper rett ved grensa eller lenger inn i Sverige.. Mamma bor rett ved grensa til Sverige og så har jeg familie flere steder lenger inn i Sverige, så jeg bare tjener på å kjøpe i Sverige :-)

Hei!

Er det noen som har erfaring med kjøp av vogn fra utlandet, og som kan anbefale nettbutikker? Eventuelt fraråde noen?
-trenger søskenvogn og har forelsket meg i Bugaboo Donkey, men den er gruelig dyr.
Det er i grunnen alle søskenvogner, men...
Jeg prøvde å finne billigere bugaboo vogner på nett, men virker ikke som d er så mye å spare på akkurat dem... Er nok stor forskjell på merker, hvor de produserer osv. Har desverre ingen gode tips å komme med ang akkurat d da... Jeg var superheldig og fant akkurat den vognen jeg ville ha pent brukt på finn! :)

Har allerede lagt inn autosøk på finn, selv om lillesøster ikke er ventet før i januar! :p
Vet også om en som muligens skal selge omtrent da, så jeg krysser fingrene.
Har sjekket ulike utenlandske nettsider, men ser at det er lite å spare hos dem.
Eneste er om kursen på dollaren blir gunstigere. Da kan det bli litt å spare, men så må man jo regne med toll/mva i tillegg til salgspris+frakt.

Back
Topp