Kjøpe vårrull"papir"

LykkeligRose

Glad i forumet
Hvor får man kjøpt sånn papir for å lage vårruller med? Fått skikkelig cravings for vårruller!

Skal du ha rispapir får du det fra Blue Dragon omtrent over alt. Vi lagde det her om dagen og det ble veldig godt. Skal du ha de som er deig-aktig, så har jeg hvertfall funnet det i frysedisken på Meny. Ellers har vel alle asiatiske butikker et utvalg :-)

De fleste butikker med litt godt utvalg har det, eller typiske "innvandrerbutikker".

Synes deigen er bedre enn rispapir.

Vi kjøpte noe som heter vårrullpapir på en asiatisk butikk. Ellers har jeg brukt rispapir også kjøpt på asiatisk :)

Kjøp i en sånn "innvandrerbutikk". De til blue dragon som du får på meny og andre steder er helt elendige..

Jeg foretrekker å bruke de fryste.
Men er også så heldig at jeg bor i nærheten av en innvandrerbutikk som har et fantastisk utvalg i både papir, sauser og "fyll" til vårruller, så jeg har sluppet å måtte forholde meg til sånne produkter som selges på vanlige butikker

Endel menybutikker fører de største " deig" arkene (frys) men på innvandrerbutikker kan du velge i størrelser, syns de er bedre og enklere å steke når de er laget av de mindre arkene.
Rispapirene går det lett hull på under fritering syns jeg, men er knallgode til "rå" vårruller, med feks reker eller biff, tynnstrimlet gulrot og salat

vet de selger på Meny, men også asiatiske butikker :) Vårruller er så godt!! Nå blei jeg fristet, og har papir i frysern :D kanskje vi må på butikken å handle i morgen :)

Back
Topp