Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har til nå kjøpt i butikk. Vært inne og lurt på nett men ikke kommet så langt å bestilt på nett enda. Og kjøpt noe på pomp de lux party og er jeg fornøyd kjøper jeg nok mer der i fra
Handla altfor mye på nett var fort gjort å snuble innom nettbutikker når jeg satt og var seng for frøkna ved hver lir de første mnd
Brukt mye mimmis, jollyroom og lekmer til å handle leker og utstyr synes også nettbutikkene har mye større utvalg og bedre priser enn de fysiske butikkene, også er det dårlig utvalg av barneutstyrsbutiller her egentlig..
Jeg går og kjiker i butikk, men handler på nett da får jeg sett om jeg liker det eller ikke, samtidig som det ofte er billigere på nett kjøpte seng og stellebord på butikk da.
Kjøper mye på nett, men hvis jeg trenger å se/prøve først handler jeg i butikken. For eksempel da vi kjøpte bilstol og ville prøve den i bilen først, vi kunne selvfølgelig gått hjem og bestilt 1000kr billigere på nett, men når en benytter seg av servicen og mulighetene i en fysisk butikk synes jeg man skal legge igjen pengene der også.