Kjøpe utstyr

chaland

Elsker forumet
Hvor kjøper dere babyutstyr? På nettet ell i butikk?

Har til nå kjøpt i butikk. Vært inne og lurt på nett men ikke kommet så langt å bestilt på nett enda. Og kjøpt noe på pomp de lux party og er jeg fornøyd kjøper jeg nok mer der i fra

Både og. Kommer an på hvor fort jeg trenger det :)

Har begynt å handle litt på nett, utrolig mye gode tilbud å finne! Ellers har jeg handlet det meste på barnas hus tidligere.

Både og. Visst du vet ka du ska ha så e det lettare å bestille æn å springa på butiker. nå passar nettet super før eg hatar å gå i butik nå før tiden

Har ikke handlet noe på nett enda. Har ikke handlet så mye i butikk heller da :p Men jeg liker å se ting før jeg kjøper...

Mest på nett. Jeg er ofte kresen, og liker å vite litt mer om det jeg kjøper enn de i butikken bryr seg om.

Handla altfor mye på nett :p var fort gjort å snuble innom nettbutikker når jeg satt og var seng for frøkna ved hver lir de første mnd :p

Brukt mye mimmis, jollyroom og lekmer til å handle leker og utstyr :) synes også nettbutikkene har mye større utvalg og bedre priser enn de fysiske butikkene, også er det dårlig utvalg av barneutstyrsbutiller her egentlig..

Begge deler.
Men et tips er å ikke kjøpe store tunge varer på nettet. Kjøpte blant annet seng på nettet, måtte returnere to ganger da den var skadet :(

Jeg går og kjiker i butikk, men handler på nett :-) da får jeg sett om jeg liker det eller ikke, samtidig som det ofte er billigere på nett :-) kjøpte seng og stellebord på butikk da.

Hvilken side bruker dere til å handle klær når dere handler på nett?

Kjøper mye på nett, men hvis jeg trenger å se/prøve først handler jeg i butikken. For eksempel da vi kjøpte bilstol og ville prøve den i bilen først, vi kunne selvfølgelig gått hjem og bestilt 1000kr billigere på nett, men når en benytter seg av servicen og mulighetene i en fysisk butikk synes jeg man skal legge igjen pengene der også.

Back
Topp