Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har vi kjøpt stellebord og 17+4Vi har handlet inn ganske mye, mangler stellebord og Tripp trapp stol av store ting. Kjøpt en del klær. Alt er kjøpt på salg
Jeg tenker at 10 bodyer og 6 underdeler er en god start. En velger selv hvor ofte man vil vaske klærne og det er veldig individuelt hvor mange skift som trengs hver dag, men synes dette er et tall som man fint kan ta utgangspunkt i. Kjøp sitronsåpe så du har det for hånden, den tar bæsjeflekkene, også på ull. Babybæsj setter seg! Og som førstegangs er man kanskje ikke ekspert på bleietilpasning enda, som kan føre til flere lekkasjer. Mitt tips der: legg bleien godt opp på ryggen, brett bleien stramt (men ikke hardt) over så den blir tett i hoften og prøv deg frem med stramming av bleien. Husk å dra ut strikken rundt hoftene.Vi har begynt å kjøpe ting til bebisen, primært klær. Er litt usikker på hvor mange av for eksempel bodyer man trenger - finnes det en oversikt et sted?
Man får jo alltid kjøpt mer klær dersom det er for lite og man må kjøre vaskemaskin hele tiden, men vil helst få noen anbefalinger slik at jeg ikke kjøper for mye i hvert fall.
Og hvor kan jeg finne gode tips for hva man skal se etter i barneklær? Før man har skiftet bleie 20 ganger ila dagen, er det litt vanskelig å forestille seg hva som er viktig og hva som ikke betyr noe i babyklær
Min anbefaling er å kjøpe mye mindre i str 50/56 enn de andre størrelsene. De vokser fort ut av det og babyene er så «vinglete»når de er helt nyfødt at det er kronglete å ta av og på masse forskjellig tøy. Omslagsbody er også det absolutt lureste i starten når det er stress å tre hodet gjennom halsen Vi brukte mest pysj med fot de første ukene med førstemann (superenkelt og ingen vonde sømmer for babyen)Vi har begynt å kjøpe ting til bebisen, primært klær. Er litt usikker på hvor mange av for eksempel bodyer man trenger - finnes det en oversikt et sted?
Man får jo alltid kjøpt mer klær dersom det er for lite og man må kjøre vaskemaskin hele tiden, men vil helst få noen anbefalinger slik at jeg ikke kjøper for mye i hvert fall.
Og hvor kan jeg finne gode tips for hva man skal se etter i barneklær? Før man har skiftet bleie 20 ganger ila dagen, er det litt vanskelig å forestille seg hva som er viktig og hva som ikke betyr noe i babyklær
Smak og behag og kommer an på babyen tror jeg. Mine barn har store føtter i forhold til størrelse, så strømpebukser har aldri passet ordentlig og bukser med fot samme problemet, eventuelt at føttene kryper opp og inn i buksa så jeg foretrekker sokker og bukse.(sokkene utenpå buksa da sitter de bedre.Tusen takk for gode tips, @Oblivion og @Septembergutt21<3
Når det gjelder underdeler, er det best å kjøpe bukser med fot eller vanlige bukser og sokker? Har forstått det slik at sokker kan være litt klønete på nyfødte.
Jeg liker absolutt bukse med fot best, siden sokkene bare faller av på nyfødte Men når de nærmer seg størrelse 62 og oppover går det bedre med sokker.Tusen takk for gode tips, @Oblivion og @Septembergutt21<3
Når det gjelder underdeler, er det best å kjøpe bukser med fot eller vanlige bukser og sokker? Har forstått det slik at sokker kan være litt klønete på nyfødte.
Er førstegangsgravid, så har ikke mer peiling, men søsteren min anbefaler bodyer fra Lindex, siden de har knapper som gjør at babyen kan vokse inn i den. Da trenger man ikke kjøpe større str så ofte.Vi har begynt å kjøpe ting til bebisen, primært klær. Er litt usikker på hvor mange av for eksempel bodyer man trenger - finnes det en oversikt et sted?
Vi har begynt å kjøpe ting til bebisen, primært klær. Er litt usikker på hvor mange av for eksempel bodyer man trenger - finnes det en oversikt et sted?