Kjøpe selge sider på facebook

2mammaer

Andre møte med forumet
Holder graviditeten fortsatt veldig hemmelig, bare noen få i familien som vet det. Har veldig lyst til å begynne å følge med på kjøpe, selge, bytte barneutstyr grupper på facebook. Men er redd for at mange skal se at jeg blir medlem, er noen på jobben som mistenker at det er noe på gang.

Er ikke ofte jeg melder meg inn i nye grupper og er lite aktiv på fb. Er det noen som vet om alle kan se at jeg blir medlem? Noen som har samme dilemma? Regner med at det helt sikkert går bra å bare melde seg inn [emoji4]

Det står i informasjonen på gruppen hvem som kan se medlemmene. Feks om kun gruppemedlemmer kan se andre medlemmer eller om alle på hele facebook kan se det :-) Det varierer fra gruppe til gruppe. Grupper som er "hemmelige" (krever invitasjon fra noen andre) er usynlige for andre folk, men mener at de som er medlem kan se andre medlemmer.. Hvis du blir medlem av en hemmelig gruppe mener jeg også at det ikke skal komme opp på newsfeeden.

Tror ikke de ser at du blir medlem, men om de sjekker ut medlemmer direkte på gruppa kan desse deg der[emoji4] går an å se på finn og da[emoji4]

Folk ser du er medlem viss de søker på gruppen, selv om den er hemmeli/skjult.. :)

Det kan komme opp i newsfeeden til de andre vennene dine hvis du melder deg inn/kommenterer i åpne grupper. Facebook er i overkant meddelsom synes jeg, så jeg venter ei stund til før jeg melder meg inn. Irriterende siden det blir lagt ut mye utstyr man kunne tenkt seg...

Det kan komme opp i newsfeeden til de andre vennene dine hvis du melder deg inn/kommenterer i åpne grupper. Facebook er i overkant meddelsom synes jeg, så jeg venter ei stund til før jeg melder meg inn. Irriterende siden det blir lagt ut mye utstyr man kunne tenkt seg...

Ja, det er det jeg frykter. Helt enig i at facebook er som en åpen bok. Blir så vi også venter med å melde oss inn, men utrolig kjipt å vente.

Man skal kunne skjule hvilke grupper man er medlem i om jeg husker rett :) da kan man ikke se hvilke grupper du er i, men er man medlem selv vil de få det opp om du kommenterer på noe eller hvis kikker på medlemer i gruppa/ søker opp en gruppe kan de se at du er medlem.

Back
Topp