Kjøpe nytt termometer på en søndag

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Vi har akkurat flyttet og har ikke kommet 100% i orden enda.
Nå har minsten feber, men det eneste jeg finner er et øretermometer, og de skal ikke brukes på barn.
Hvor får jeg tak i ordentlig termometer på en søndag?

Hvorfor kan ikke det brukes på barn?

Men hvis du kjenner han har feber, så trenger du vel ikke måle? Er allmenntilstanden dårlig gir du bare paracet uansett :-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Hvorfor kan ikke det brukes på barn?

Men hvis du kjenner han har feber, så trenger du vel ikke måle? Er allmenntilstanden dårlig gir du bare paracet uansett :)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Eldste hadde feber-krampe så jeg følger veldig med på tempen til barne når det har feber.
Øretermometer er beregnet for voksene og vil vise lavere temp på barn enn det de har.

Eldste hadde feber-krampe så jeg følger veldig med på tempen til barne når det har feber.
Øretermometer er beregnet for voksene og vil vise lavere temp på barn enn det de har.
Det kommer jo veldig an på hva slags termometer det er. Finnes mange som kan brukes på barn.
Hvilket termometer har du da?

Skjønner godt du vil følge med på tempen med dine erfaringer :-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Det kommer jo veldig an på hva slags termometer det er. Finnes mange som kan brukes på barn.
Hvilket termometer har du da?

Skjønner godt du vil følge med på tempen med dine erfaringer :)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Er et fra AEG, stod i bruksanvisningen på den at den ikke var egnet for barn dersom jeg ikke husker helt feil.
Det er rett så gammelt

Det finnes døgmåpne apotek, om dere ikke har det i nærheten så vet jeg det finnes legevakter som også selger termometer.

Det er ikke et sykehusapotek i nærheten da? De er søndagsåpne:) god bedring til minsten :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Takk jenter.
Er et stykke til nærmeste sykehus, men har en søndagsåpen butikk bare en 10-12 km unna.
Hun er mye mindre varm så, så drøyer den og ser det av

Jøss..har kjøpt øreterm til mi jente på apoteket...spurtr der å fikk ett anbefalt...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det sikreste er jo å ta temp i rumpa.. Men i øret er jo hvertfall en idikasjon på feber..

Sendt fra iphone via bv forums app

Back
Topp