Kjøpe ny vogn til 2-åring?

Oline V2

Gift med forumet
Sant det ER teit å kjøpe ny vogn til en 2-åring?
Minstejenta vår på 2 år sover enda på dagen - og bare i vogn.
 I tillegg bruker vi vogna en del, da vi går en del lengre turer. Jeg har ikke så lyst til å måtte pakke med meg kombi-vogna på ferie, vi skal både på fly og biltur.
Så nå har jeg begynt å få litt lyst på den lille Brio-vogna. Den som kan legges ned i ryggen til ca full liggestilling. Race?

Men den fornuftige delen i meg sier jo at det er unødvendig å bruke penger på ny vogn til en 2-åring.

Min er snart 3 og sover enda en time i vogna på dagtid.
Så du kan fort få bruk for den i et år til...

Jeg liker Emmaljunga Scooter bedre enn Race. Men jeg kunne FINT kjøpt ny vogn til toåring jeg og. Race koster under 2000kr i Sverige og er ikke store investeringen heller. Syns Scooter har bedre liggestilling, men den er også litt større kanskje. Jeg syns det er en god ide du har jeg, for lettere ferietur. Kjøp evt en pen brukt billig på finn.no :)

maclaren techno xtemoticon

den beste og letteste trillen ever, har full liggestilling, kan pakkes opp og ned med en hånd, taket på vognen kan dras ganske langt foran viss det er mye sol/vind/regn eller barnet skal sove! 

looove it!!

Linemor7 skrev:
Min er snart 3 og sover enda en time i vogna på dagtid.
Så du kan fort få bruk for den i et år til...

Ja, den ser jeg.
Men vi har jo en veldig god sovevogn i kombi-vogna. Den kan hun sove i minst 1 år til.
Er bare at den er litt stor å ha med seg på tur.

Jeg vil ikke ha paraplytrille med sånn små hjul. Det har vi rett og slett ikke brukt for.
Og jeg er ikke så glad i scooteren.

Usj, kjedelig å ikke klare å bestemme seg!

Jeg selger OTH 09 modell har lagt ut annonse på Finn og på markedsplassen her

altså har man en stor unge trenger man en stor vogn. ser ikke logikken i å kjøpe en mindre vogn til å sove i da nei....

Back
Topp